کد خبر: ۳۴۲۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

لحن جالب مجری 70 ساله کره‌شمالی در اعلام خبر بمب هیدروژنی+فیلم

زنی 70 ساله به نام "ری چون هی" محبوب‌ترین مجری تلویزیونی از نگاه رهبر کره شمالی است و اعلام اخبار مهم به او سپرده می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 لحن و شیوۀ بیان مجری مشهور و باتجربه تلویزیون کره شمالی که خبر آزمایش بمب هیدروژنی را اعلام کرد، به طور ویژه مورد توجه رسانه های غربی واقع شد، به گونه ای که توجه این رسانه ها به این گوینده مشهور و لحن او هنگام قرائت خبر، کمتر از توجه آنان به اصل خبر آزمایش بمب هیدروژنی نبود.

شور و شوقی که ری چون هی مجری تلویزیون کره شمالی هنگام اعلام خبر آزمایش موفقیت آمیز بمب هیدروژنی و اخبار "موفقیت"های پیشین کره شمالی از خود نشان داد، باعث شده که وی در میان دختران و زنان کره ای خصوصاً مجریان تلویزیونی به الگو تبدیل شود.



ری چون هی 69 سال دارد و از جایگاهی ویژه در نزد رهبر کره شمالی برخوردار است و اعلام خبرهای مهم اغلب به وی واگذار می شود. او روز 6 ژانویه 2016 خبر آزمایش بمب هیدروژنی را اعلام کرد.

به گزارش العالم،این مجری باسابقه همچنین در روز 8 ژوئیه 1994 نیز خبر مرگ کیم ایل سونگ بنیانگذار کره شمالی را اعلام کرد بود. رهبری کره شمالی در سال 2012 نیز افتخار اعلام خبر شلیک موشک بالستیک دوربُرد را به ری چون هی داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Australia
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
چندش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین