کد خبر: ۳۴۲۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷

«لانتوری» رسما مسافر برلین شد

با اعلام سایت جشنواره فیلم برلین، فیلم «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان نیز بصورت رسمی به عنوان یکی دیگر از نمایندگان سینمای ایران به این رویداد سینمایی می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
مسئولان برگزاری شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین در ادامه معرفی فیلم‌های حاضر در این رویداد سینمایی فهرستی از فیلم‌های حاضر در بخش پانورامای این رویداد سینمایی را در حالی منتشر کردند که نام فیلم «لانتوری» جدیدترین ساخته رضا درمیشیان به عنوان نمایندگی سینمای ایران نیز در این بخش دیده می شود.

«لانتوری» داستانی عاشقانه دارد و باران کوثری، نوید محمدزاده و مریم پالیزبان نقش‌های اصلی «لانتوری» را ایفا می‌کنند.

سینمای ایران که تاکنون حضور پررنگی در میان فیلمهای بخش های گوناگون جشنواره فیلم برلین 2016 داشته است با فیلم «اژدها وارد می شود» ساخته مانی حقیقی در بخش رقابتی اصلی و با دو فیلم «رویای دم صبح» ساخته مهرداد اسکویی و «والدراما» به کارگردانی عباس امینی در بخش «Generation»جشنواره حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم برلین از تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) با حضور «مریل استریب» بازیگر برنده سه جایزه اسکار هالیوودی در راس هیات داوران با نمایش فیلم «درود بر سزار» ساخته جدید «برادران کوئن» آغاز به کار می‌کند و تا 21 فوریه (دوم اسفند) ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین