کد خبر: ۳۴۲۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

بازیگران تئاتر جدید فرهاد آئیش مشخص شدند

بازیگران دو نمایش "چمدان" به کارگردانی فرهاد آئیش معرفی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرهاد آئیش کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما قصد دارد نمایش «چمدان» را بهمن ماه سال جاری در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه ببرد. 

این اثر، دو نمایش با عنوان «چمدان» است که یکی از آنها ۲۵ سال قبل توسط این هنرمند نوشته و اجرا شده است. نمایش دیگر نوشته کوبو آبه، نویسنده سورئالیست ژاپنی است. این آثار از دو منظر متفاوت "چمدان" را دستمایه کارشان قرار می‌دهند، اما به لحاظ فلسفی به یکدیگر نزدیک‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، بازیگران نمایش «چمدان» نوشته و کار فرهاد آئیش به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: شبنم فرشادجو، رامین ناصرنصیر، خسرو پسیانی، مائده طهماسبی، نقی سیف جمالی، حمیدرضا نعیمی، بهناز نازی، مهسا طهماسبی، عرفان برزین، شقایق فراهانی، فرهاد آئیش، بهنام دارابی، سمن طهماسبی و...

همچنین مائده طهماسبی، شقایق فراهانی و بهنام دارابی در نمایش «چمدان» نوشته کوبه آبه نقش آفرینی می کنند. 

منوچهر شجاع (طراح صحنه)، نگار نعمتی (طراح لباس)، ماریا حاجیها و سارا اسکندری (طراحان گریم) و پیتر جاسپر سانیکسون (آهنگساز)، پژمان عبدی، پریسا گودرزی و سعید زارع (گروه کارگردانی)، مازیار تهرانی (طراح پوستر و بروشور)، مهدی آشنا (عکاس)، مهرانگیز قهرمانی (رسانه) و ایلیا شمس (تبلیغات مجازی) دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

کوبو آبه نام مستعار کیمیفوسا آبه نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس و عکاس ژاپنی است. او از پیشگامان جریان آوانگارد در ژاپن به شمار می رود و منتقدان ادبی او را با کافکا و آلن پو مقایسه کرده‌اند. از آثار مهم او می توان به «زن در ریگ روان»، «چهرهٔ دیگری» و «مردی که عصا شد» اشاره کرد.

نمایش«چمدان» به کارگردانی فرهاد آئیش بهمن ماه سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین