کد خبر: ۳۴۲۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

پایان فرار 7 ساله قاتل با شلیک پلیس در دامغان

یک قاتل و شرور خطرناک که توسط پلیس هفت استان کشور تحت تعقیب بود، پس از هفت سال متواری بودن، با شلیک ماموران پلیس در دامغان به زانو درآمد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ سیدعلی‌اکبر میری، فرمانده انتظامی دامغان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با انهدام باندی که در دو ماه گذشته مرتکب 27 فقره سرقت احشام شده بودند، اطلاعاتی از سرکرده این باند به دست آمد که ماموران آگاهی را برآن داشت که به طور جدی پیگیر دستگیری این متهم خطرناک شوند.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه در پرونده سیاه سرکرده این باند، کلکسیونی از تخلفات و جرائم وجود داشت، خاطرنشان کرد: قتل‌عمد، سرقت، قدرت‌نمایی با سلاح و سرقت همراه با آزار و اذیت از جمله جرائم سرکرده فراری این باند بود.

وی، با بیان اینکه این متهم مدت هفت سال از سوی پلیس هفت شهرستان کشور تحت تعقب بوده است، تصریح کرد: پلیس دامغان با انجام تحقیقات پردامنه و با کار اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی متوجه شد که این متهم فراری در شهرستان دامغان مخفیانه به اعمال مجرمانه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ میری از انجام هماهنگی‌های لازم برای دستگیری این شرور فراری با دستگاه قضایی خبر داد و اضافه کرد: پلیس دامغان در عملیاتی ضربتی، به محل اختفای متهم رفته و این شرور با تهدید ماموران با سلاح سرد، قصد فرار داشت که با شلیک دقیق یکی از ماموران به پای وی، به زانو درآمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین