کد خبر: ۳۴۲۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

قتل به خاطر تفاله چای

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که درپی ریختن تفاله چای اقدام به قتل کرده‌ بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
درساعت 20:45 روز 15 دی ماه ازطریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری درخیابان احمدی - نبش خیابان چنگیزی به کلانتری 161 ابوذر اعلام شد که باحضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی بنام مهدی. م 32ساله بر اثر اصابت ضربه به بیمارستان منتقل شده است، اما با وجود انتقال مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، مهدی . م به علت مرگ مغزی در تاریخ 18 دی ماه فوت کرد که بلافاصله پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، متهم پرونده به‌ نام بهمن متولد 1347 که در زمان درگیری، با چوب دستی ضربه ای را به سر مقتول وارد و باعث مرگ وی شده بود، در شرح ماجرا به کارآگاهان گفت: حدود ساعت 20 تاریخ 15 دی ماه امسال در مقابل مغازه بنگاه املاک خود که خانه مقتول و خانواده اش در طبقات دوم و سوم آن قرار دارد، ایستاده بودم که متوجه ریخته شدن تفاله چای از طبقات بالا شدم، این کار پیش از این نیز چندین بار از سوی مهدی انجام شده بود و با وجود تذکراتی که به او داده بودم کماکان و گاه و بیگاه ادامه داشت . همزمان، برادر مهدی به‌نام محمدرضا در حال رفتن به داخل ساختمان بود و از او خواستم مهدی را صدا کند تا من با او صحبت کنم . محمدرضا پس از شنیدن صحبت های من داخل ساختمان شد تا اینکه پس از نیم ساعت، مجددا تفاله چای از طبقه دوم روی موتورسیکلت من ریخته شد. دیگر عصبانی شده بودم ؛ تصمیم گرفتم تا آن شب موضوع را برای همیشه حل و فصل کنم، زنگ طبقه دوم را زدم و از مهدی خواستم تا بیرون بیاید اما زمانیکه منتظر مهدی بودم ،ناگهان مهدی به همراه برادرش در حالیکه میله آهنی در دست داشتند از ساختمان خارج شده و به سمت من حمله ور شدند و چندین ضربه از سوی آنها به سمت من پرتاب شد و به همین علت ، برای فرار از دست ضربات آنها به داخل مغازه رفتم و در مغازه که از شیشه میرال ساخته شده بود را محکم گرفتم تا آنها وارد مغازه نشوند اما آنها با میله شروع به ضربه شدن به در مغازه کردند .

متهم ادامه داد: چوب دستی داخل مغازه را برداشته و به بیرون از مغازه رفتم تا مانع از شکستن شیشه شوم؛ درگیری من با مهدی و برادرش به داخل خیابان کشیده شد ؛ هر دوی آنها با میله آهنی ضرباتی به سمتم پرتاب کرده و باعث مجروح شدن من از ناحیه دست شده بودند . ناگهان مهدی تعادلش را در حین درگیری از دست داد و به سمت زمین متمایل شد؛ در همین زمان، ضربه ای که به سمت آنها پرتاب کرده بودم به سر مهدی برخورد کرد که همان ضربه باعث مرگ مهدی شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه با اعلام خبر اهدای اعضای بدن مقتول از سوی خانواده اش اظهارکرد: با توجه به اعتراف صریح متهم و همچنین بررسی تصاویر به دست آمده از صحنه درگیری، متهم بهمن . خ به عنوان متهم اصلی پرونده با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین