کد خبر: ۳۴۲۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

خبرگزاری تسنیم: دو سوم کاندیداها مشمول "رد یا عدم احراز صلاحیت" شدند

منابع غیررسمی به تسنیم خبر دادند که صلاحیت حدود یک‌سوم از ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شد؛ بیش از ۹۰۰ نفر نیز در طول بررسی صلاحیت‌ها از کاندیداتوری انصراف داده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
تسنیم نوشت: خبرنگار ما از برخی منابع غیررسمی کسب اطلاع کرد که از میان 12هزار و 123 نفری که برای نامزدی در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرده بودند، تاکنون بیش از 900 نفر در طول روند بررسی صلاحیت‌ها انصراف داده‌اند. 
 
این منابع غیررسمی می‌گویند از تعداد باقی‌مانده، حدود یک‌سوم ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات اسفند صلاحیتشان احراز شده، یک‌سوم به‌طور قطعی صلاحیتشان برای این  انتخابات رد شده و یک‌سوم دیگر نیز تاکنون مشمول "عدم‌احراز" شده‌اند. این خبر هنوز از سوی مقامات رسمی تأیید نشده و در حد یک گمانه‌زنی از طریق کسب اطلاع از منابع غیررسمی است. 
 
تفاوت آنهایی که به‌طور قطع صلاحیتشان احراز نشده و آنهایی که تاکنون مشمول عدم‌احراز هستند، آنجاست که احتمال تأیید صلاحیت دسته دوم تا زمان آغاز تبلیغات همچنان وجود دارد. این افراد می‌توانند با ارائه اسناد و مدارک و یا معرفی معرف‌های مورد اعتماد دستگاه‌های نظارتی در راستای احراز صلاحیت خود اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین