کد خبر: ۳۴۲۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

دلیل عدم حضور سخنگوی مستعفی شورای نگهبان در برنامه تلویزونی متن و حاشیه

نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی مستعفی شورای نگهبان که قرار بود در برنامه امشب متن و حاشیه شبکه سه سیما حضور پیدا کند، در این برنامه حاضر نشد.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از ظهر امروز خبر اعلام استعفای نجات الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان از سوی خبرگزاری فارس منتشر شد.

این خبر در حالی منتشر شد که وی بر اساس اعلام قبلی قرار بود امشب در برنامه «متن و حاشیه» حضور پیدا کند و این استعفا حضور وی در این برنامه را با ابهام مواجه کرد و در نهایت این برنامه لغو شد.

وحید ایمانی مجری برنامه متن و حاشیه در گفت و گو با خبرنگار فارس با درباره لغو برنامه امشب و عدم حضور سخنگوی مستعفی شورای نگهبان گفت: ما ظهر امروز با آقای دفتر آقای ابراهیمیان برای حضور در برنامه هماهنگی های لازم را به عمل آوردیم و قرار شد که وی میهمان برنامه امشب متن و حاشیه باشد.

وی ادامه داد: بعد از ظهر اما ناگهان خبر استعفای آقای ابراهیمیان مطرح و عنوان شد که وی در برنامه امشب حضور پیدا نکند ولی با پیگیری‌های انجام شده و مخالفت آیت‌الله جنتی با استعفای سخنگوی شورای نگهبان، مجددا گفته شد که آقای ابراهیمیان به برنامه خواهند آمد.

به گزارش فارس، ایمانی خاطرنشان کرد: در حالی که ما مشغول آماده سازی مقدمات برگزاری برنامه بودیم حدود ساعت 19 طی تماسی با عوامل برنامه اعلام شد که یکی از بستگان آقای ابراهیمیان تصادف کرده و به همین دلیل وی نمی‌تواند در برنامه متن و حاشیه امشب حضور پیدا کند و در نهایت برنامه امشب کنسل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین