کد خبر: ۳۴۲۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

توقف دوباره اینتر در لیگ ایتالیا

شاگردان روبرتو مانچینی در ادامه نتایج ضعیف خود این بار در خانه آتالانتا در شهر برگامو به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته بیستم لیگ ایتالیا یک دیدار برگزار شد که در آن اینتر در خانه آتالانتا با درخشش دروازه بان خود به تساوی یک بر یک رضایت داد. دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که اینتر از سه بازی قبلی خود متحمل دو باخت خانگی شده و صدر جدول را از دست داده بود.

بازی با حملات مداوم آتالانتا میزبان و درخشش هاندانویچ(دروازه‌بان اینتر) شروع شد و این تیم میزبان بود که ابتدا به گل رسید. در دقیقه 18 این بازی جیسون موریلو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا آتالانتا در نتیجه پیش بیفتد. هفت دقیقه بعد اما این بار رافائل تولوی با گل به خودی که زد باعث شد نتیجه به تساوی کشیده شود.

در نهایت این بازی در حالی که میزبان بازی بهتری را به نمایش گذاشت، با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا اینتر 40 امتیازی شده و نتواند بصورت موقت نیز به صدر جدول بازگردد.

شاگردان روبرتو مانچینی با این تساوی 40 امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کردند. آتالانتا هم 25 امتیازی شد و در مکان یازدهم جدول است.

در دیگر دیدار نیز، تورینو با نتیجه 4 بر 2 از سد فروزینون، تیم تازه صعود کرده به این رقابت‌ها گذشت و یک دیدار نیز بین ناپولی و ساسولو برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در جدول رده‌بندی، ناپولی با 41 امتیاز پیشتاز است و تیم‌های اینتر و یوونتوس نیز به ترتیب با 40 و 39 امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین