کد خبر: ۳۴۳۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

کریستیانو رونالدو، برنده جایزه بهترین فیزیک

فوق ستاره رئال مادرید به خاطر بدن ورزیده‌ای که دارد، جایزه بهترین و آماده‌ترین فیزیک بدنی را به خود اختصاص داد.
آفتاب‌‌نیوز :
عکسی از کریستیانو رونالدو روی جلد مجله «GQ» منتشر شده است. در این عکس، کریستیانو رونالدو عضلات فوق العاده‌اش را به نمایش گذاشته و شکم او دقیقا 6 تکه است که بیانگر یک شکم ایده‌آل به شمار می‌آید. به همین خاطر جایزه نوبل فیزیک ایده‌آل برای ورزشکار به او داده شد تا این ستاره پرتغالی بار دیگر در تیتر نخست قرار بگیرد.

رونالدو همواره بدن آماده‌ای داشته است و درصد چربی بسیار پایینی دارد. همین باعث شده است تا یکی از بهترین و آماده ترین بدن ها را در بین فوتبالیست ها داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، رونالدو چند روز پیش نتوانست در رقابت با لیونل مسی، برنده توپ طلا 2015 باشد. او در فصل جاری با افت محسوسی مواجه شده و خبرهای زیادی درباه جدایی اش از رئال مادرید به گوش می رسد. این ستاره پرتغالی با رافائل بنیتس، سرمربی پیشین رئال مادرید به مشکل خورد و همین باعث شد نتواند عملکرد خوبی در ترکیب کهکشانی ها داشته باشد.

خبرهایی درباره جدایی رونالدو از رئال به گوش می‌رسد اما آمدن زین الدین زیدان به رئال و محرومیتی که کهکشانی‌ها برای جذب بازیکن با آن روبرو شدند، به احتمال خیلی زیاد رونالدو را در رئال ماندنی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین