کد خبر: ۳۴۳۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

پیشنهاد پنج میلیارد‌دلاری چین به ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز و پس از رفع تحریم ها ،چین پیشنهاد تامین مالی (فاینانس ) طرح های کشتیرانی و نفتکش به مبلغ پنج میلیارد دلار را ارائه کرد .
آفتاب‌‌نیوز :
علی ربیعی روز یکشنبه در حاشیه مراسم شصتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی نفتکش افزود: حدود 300 نفر مهمان خارجی در این همایش از کشورهای اروپایی و آسیایی شرکت کردند که نمایندگانی از شرکت های خارجی فعال در بخش نفت، بیمه و بانک هستند.

به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا، وی لزوم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در شرایط پسا تحریم را مورد تاکید قرار داد و گفت: صندوق های بازنشستگی باتوجه به ظرفیتی که دارند، می توانند به عنوان تضمینی برای سرمایه گذاری ها به شمار روند.

به گفته ربیعی ، برجام حاصل یک تلاش جمعی، عزت و عقلانیت است و پس از لغو تحریم ها در شامگاه شنبه (26 دی ) پیشنهادهای مختلف سرمایه گذاری و تامین مالی توسط خارجی ها ارائه شده است. 

ربیعی درباره شیوه مصرف پول های آزادشده ، گفت: نظام بانکی پیش از این نحوه هزینه سازی بخشی از این پول را مشخص کرده است و آزاد سازی پول ها می تواند کمک بزرگی به اجرای طرح های اشتغال و تولید در کشور کند.

وی اضافه کرد: رفع تحریم ها باعث ایجاد فضای روانی مثبتی در جامعه می شود و از طریق آن سرمایه های سرگردان در اقتصاد کشور جذب بازار بورس می شود.

مراسم شصتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی نفتکش ایران صبح امروز (یکشنبه) با حضور 300 مهمان خارجی در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین