کد خبر: ۳۴۳۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

نظرات فوتبالی مطهری و انتقاد از صداوسیما

علی مطهری از سیاستمدارانی است که فوتبال را با جدیت دنبال می‌کند. او در یک مصاحبه فوتبالی، از صداوسیما و رفتار دوگانه‌اش در قبال مصاحبه فردوسی‌پور با ظریف به شدت انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مطهری به عنوان یک نماینده مجلس، بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی را می‌شناسد و از آن‌ها اسم می‌برد. برخلاف بسیاری از سیاستمداران که سررشته زیادی از ورزش ندارند، مطهری به خوبی مجتبی جباری، محرم نویدکیا، امید ابراهیمی و مهدی طارمی را می‌شناسد. او می‌گوید تمام بازی‌های بارسلونا را نگاه می‌کند و در میان بازیکنان فوتبال، مسی و نیمار را دوست دارد.

به گزارش آفتاب به نقل از خبرآنلاین، شما بدون شک برنامه نود هم نگاه می‌کنید. دو هفته قبل قرار بود مصاحبه ضبط شده‌ای با جواد ظریف روی آنتن برود که این اتفاق بنا به دلایلی نیفتاد. نظر شما در این باره چیست؟

به نظر من پخش نکردن مصاحبه آقای فردوسی‌پور با آقای ظریف کار درستی نبود. فردوسی‌پور به مناسبت شب یلدا حرکت جالب و مبتکرانه‌ای تدارک دیده بود. او با آقای ظریف که محبوب مردم است مصاحبه کرد ولی متاسفانه برخی برداشت‌ سیاسی کردند و این مصاحبه را انتخاباتی دانستند و گفتند در رأی مردم تاثیر خواهد گذاشت. به نظر من این حرف توأم با بدبینی بود و جلوگیری از پخش آن بسیار ناپسند بود.

دقیقا قبل از این برنامه، آقای حداد عادل که کاندیدای مجلس است در همان شبکه 3 حضور پیدا کرده بود که البته حضور ایشان در شب یلدا کار پسندیده‌ای بود. ولی سخن در این است که نباید منطق دوگانه و یک بام و دو هوا داشت. اگر بناست به مصاحبه آقای ظریف ایراد گرفته شود، به مصاحبه آقای حداد هم باید ایراد می‌گرفتند. این کارها زشت است و من از این تعجب می‌کنم که چرا آقای سرافراز زیر بار چنین حرف‌هایی رفت؟

شما نشان داده‌اید که همیشه به فوتبال علاقه‌مند بوده‌اید. بازیکن مورد علاقه شما کیست؟

بازیکن مورد علاقه من مسی و نیمار هستند. به نظرم آنها بهترین بازیکنان دنیا هستند.

پس بارسلونایی هستید؟

بله؛ همه بازی‌های بارسا را نگاه می‌کنم. معمولا پسرم زمان بازی را یادآوری می‌کند.

از تیم‌های داخلی طرفدار کدام بازیکن هستید؟

بازیکنان تکنیکی را می‌پسندم نظیر علی کریمی، علی پروین، مجید نامجو مطلق، خداداد عزیزی.

پرسپولیسی هستید؟

برای من فرقی نمی‌کند. من همه تیم‌هایی را که پرتلاش و جوانمردانه بازی می‌کنند دوست دارم و بازی افرادی مثل محرم نویدکیا و مجتبی جباری را می‌پسندم. این دو می‌توانستند بیشتر به تیم ملی کمک کنند. اما این روزها طارمی و امید ابراهیمی بازیکنان خوبی هستند.

نظر شما درباره کی‌روش و مشکلاتش با فوتبال ایران، وزیر و مایلی‌کهن و ... چیست؟

تا چند ماه پیش آقای وزیر با حضور آقای کروش مخالف و از رفتارهای او ناراحت بود. موضع امروزشان را نمی‌دانم. ایشان معتقد بودند که کی‌روش با غرور رفتار می‌کند و موجب تحقیر ملت می‌شود.

نظر خودتان درباره کی‌روش چیست؟ شما هم این را قبول دارید؟

کی‌روش در مجموع مربی خوبی است و توانسته تیم ملی را سامان بدهد. البته رفتارش را هم باید اصلاح کند. مثلا اگر به مرخصی می‌رود، به موقع برگردد. به نظرم باید تا جام جهانی حفظ شود، شاید بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

شما در مجلس هم زیاد فوتبال بازی می‌کنید. در جمع مجلسی‌ها چه کسی فوتبالش بهتر است؟

در دوره قبل مجلس بیشتر بازی می‌کردم. ما یک تیم در مجلس داریم که در مسابقات جام یونس شکوری شرکت می‌کند. آقایان پزشکیان و کوثری از بازیکنان خوب ما هستند.

شما در چه پستی بازی می‌کنید؟

من در پست مهاجم بازی می‌کنم اما از وقتی سنم بالا رفته و کمی اضافه وزن پیدا کرده‌ام نمی‌توانم مثل قبل بازی کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین