کد خبر: ۳۴۳۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
در اولین روز اجرای برجام

گشایش ١٤ فقره ال‌سی به مبلغ ١٠٠ میلیون یورو

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: هم‌زمان با اجرای برجام و لغو تحریم‌ها ١٤ فقره ال‌سی به مبلغ ١٠٠ میلیون یورو توسط این بانک گشایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز : علی اشرف افخمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: تامین مالی و گشایش اسناد ارزی توسط بانک صنعت و معدن در روزهای آتی روند صعودی پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: اکنون که برجام اجرایی شد، قطعا همکاری ما با موسسات مالی و بانکی دنیا به صورت گسترده افزایش خواهد یافت و ما می‌توانیم با استفاده از فرصت مهم پیش آمده که نتیجه تلاش دولتمردان دستگاه دیپلماسی کشور است در خدمت‌رسانی به بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی نقش کارآمدتری را ایفا کنیم.

به گزارش ایسنا، وی گفت: با توجه به اینکه در دوران تحریم سیستم بانکی بیشترین فشار را تحمل کرده، با برطرف‌شدن این تحریم‌های ظالمانه قطعا بانک صنعت و معدن جذب سرمایه خارجی را به صورت اساسی و با اولویت انجام خواهد داد و سرمایه جذب شده در اختیار بخش‌های تولیدی قرار خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
باید مواظب بود که ال سی ها برای ورود کالا با قیمت واقعی باشد وباید مسئولان توجه کنند که در سالهای گذشته خروج ارز ( سرمایه ملی) همواره از طریق همین گشایش اعتبار اسنادی ولی با قیمت های صوری جهت خروج ارز صورت گرفته است به هوش باشید به هوش باشید و قیمت هارا کنترل کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین