کد خبر: ۳۴۳۲۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

استاندار دیرالزور: "البغیلیه" ظرف ساعات آتی از دست داعش آزاد می‌شود

استاندار دیرالزور اعلام کرد که بیش از 280 تن در جنایت جدید داعش در البغیلیه کشته شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از سایت شبکه المیادین،‌ استاندار دیر الزور در خصوص جنایت وحشیانه داعش در این استان تاکید کرد که درگیری‌ها میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ظرف ساعات آتی البغیلیه از دست داعش به طور کامل آزاد می‌شود.

در این راستا یگان‌های ارتش سوریه به تپه الرواد در حومه دیر الزور تسلط یافته و تعدادی از اعضای داعش را کشته و زخمی کردند.

این در حالی است که آژانس خبری "اعماق" وابسته به داعش مدعی شده است که 110 نیروی نظامی سوری و نیروهای شبه نظامی وابسته به آن در درگیری‌ها کشته شده‌اند و داعش تجهیزات آنها را مصادره کرده است.

درگیری‌های پراکنده‌ای در حال حاضر بین ارتش سوریه و اعضای داعش در شمال غرب شهر دیر الزور در جریان است و نیروهای نظامی سوریه تجهیزات نظامی و نیرو به البغیلیه فرستاده‌اند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز به نقل از مخالفان سوری گزارش داد که داعش حمله‌ای با چند خودروی بمبگذاری شده به دو منطقه الرشدیه و حویجه صکر در اطراف فرودگاه نظامی شهر دیر الزور صورت داد.

حدود 200 هزار ساکن این استان از محاصره کشنده داعش بر این شهر رنج می‌برند در حالی که قیمت مواد غذایی بسیار نجومی شده و مردم وضعیت نابسامانی دارند. با این قیمت‌های نجومی مایحتاج و اقلام مصرفی تنها راه فرار مردم از این وضعیت فرودگاه نظامی این شهر به عنوان تنها گذرگاه باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، داعش به علت حمایت مردم این شهر از دولت از آنها انتقام می‌گیرد و تهدید کرده در صورت تسلط بر شهر صدها تن را اعدام خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین