کد خبر: ۳۴۳۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

کنایه یک کارگردان تئاتر به نامزدهای انتخابات

حمیدرضا نعیمی پس از پایان اجرای نمایشش در حضور هنرمندان گفت، مسؤولان کشور و نامزدهایی که در گیر رای آوردن هستند بدانند حال ما اهالی تئاتر بد است.
آفتاب‌‌نیوز : اجرای شامگاه 27 دی ماه نمایش «ترور» کاری از حمیدرضا نعیمی میزبان جمعی از هنرمندان بود؛ هنرمندانی همچون رضا کیانیان، فرهاد توحیدی، اردشیر صالح‌پور، رامین ناصرنصیر، مائده طهماسبی، بهروز قادری و ... همچنین سهیلا جلودار زاده فعال سیاسی به تماشای این نمایش نشستند.

در پایان این اجرا حمیدرضا نعیمی گفت: از برخی از چهره‌های سیاسی که در سالن حضور دارند می‌خواهم تا صدای ما را به عالیجنابان و نامزدهای جدید برسانند و بگویند که حال ما بد است.

وی افزود: بگویید مردم ما موسیقی، تئاتر و سینما می‌خواهند اما حال هیچ یک از این سه هنر خوب نیست. اما این را بدانند با تمام این اتفاقات و مشکلات، ما هنوز تئاتر کار خواهیم کرد.

نمایش «ترور» که با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند تولید شده است، هر روز ساعت ۱۹ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، این نمایش درباره زندگی و تنهایی یک تروریست است که به قضاوت و انتخابش برای کشتن شک ندارد اما مادرش اعتقاد دارد او سال‌ها پیش مرده است. فقط می‌باید دفن می‌شد؛ تا از شر ارواح شریر در امان می‌ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین