کد خبر: ۳۴۳۴۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

برتری 2 بر یک امید ایران مقابل چین در نیمه نخست

تیم فوتبال امید ایران موفق شد در نیمه اول چین را از پیش رو بردارد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های فوتبال امید ایران و چین سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی المپیک 2016 ریو را در ورزشگاه لخویا قطر از ساعت 20 به وقت ایران آغاز کردند.

این دیدار که تا دقیقه حدود 30 از تب و تاب چندانی برخوردار نبود، در پایان 30 دقیقه ابتدایی بازی تنها با خلق چند موقعیت ساده برای دو تیم همراه بود.

به گزارش ایسنا، دیقیقه 12 پهلوان یک ضربه نه چندان دقیق را راهی دروازه چین کرد که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از آن در دقیقه 25 ترابی یک توپ خوب را با پای راست از ناحیه راست زمین چین به محوطه جریمه ایران ارسال کرد که ارسلان مطهری نتوانست در زمان لازم خود را به توپ برساند.

گل اول ایران توسط ارسلان مطهری در دقیقه 38 به ثمر رسید. توپی که از سمت راست به روی دروازه ارسال شده بود پس از اشتباه دروازه‌بان چین با فرصت‌طلبی مطهری به گل تبدیل شد.

2 دقیقه از گل اول نگذشته بود که چینی‌ها با حرکت زیبای چانگ فی که دو بازیکن ایران را پشت محوطه جریمه جا گذاشت، موفق شد به گل مساوی خود برسد. ضربه پای چپ زیبای او پس از برخورد به روزبه چشمی در درون دروازه قرار گرفت.

یک دقیقه بعد احسان پهلوان این بار برای ایران یک گل دیگر را به ثمر رساند. او توانست با پشت سر گذاشتن مدافع چین توپ را با پای راست به گوشه دروازه دروازه‌بان چینی‌ها بفرستد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین