کد خبر: ۳۴۳۵۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

تازه ترین خبرها و تصاویر از «لاک قرمز»

فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی در سینمای اجتماعی ساخته شده و این فیلم در بخش «نگاه نو» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مهر، سیدجمال سیدحاتمی از جمله کارگردان هایی است که پیش از ساخت نخستین فیلم بلند سینمایی خود، فیلم های تلویزیونی «بچه های ابری»، «انگشتر» و «اوقات مشترک» را کارگردانی کرده و در فیلم «لاک قرمز» یک داستان اجتماعی را به تصویر می کشد.

تازه ترین تصاویر «لاک قرمز» رونمایی شد/

فیلم سینمایی «لاک قرمز» از فیلم های پر لوکیشن است که مجموع تصاویر این فیلم در تهران و در مناطقی چون تهرانپارس، سرخه حصار و ظفر، يوسف آباد و خيابان ولي عصر (عج) توسط محمدرضا سکوت فیلمبرداری شد.

کارگردان فیلم سینمایی «لاک قرمز» پیش از این درباره هدف گذاری مخاطب این فیلم به خبرنگار مهر چنین گفته بود: مخاطب بر اساس دغدغه های فردی و اجتماعی به تماشای آثار می‌نشیند و در این مسیر اهالی سینما نیز سعی دارند با انتخاب فیلمنامه خوب، ایجاد خلاقیت و دانش در حوزه اجرا دست به تولید یک اثر با کیفیت بزنند که مورد پسند مخاطب باشد.

تازه ترین تصاویر «لاک قرمز» رونمایی شد/

فیلم سینمایی «لاک قرمز» توسط کامران مجیدی تهیه شده و بنیاد سینمایی فارابی هم در راستای سیاست های حمایتی کارگردان های فیلم اولی در تولید این اثر سینمایی مشارکت داشته است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «لاک قرمز» چنین آمده است: دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد.

پانته آ پناهی ها، پرديس احمديه، مسعود كرامتی، بهنام تشكر و رسول نقوی در این اثر سینمایی بازی می کنند.

تازه ترین تصاویر «لاک قرمز» رونمایی شد/

امیر عبدی نویسنده، مرتضی پورحیدری طراح صحنه و لباس، حميد نجفی راد تدوين، ایمان امیدواری طراح گریم، مجید هاشمی‌پور مدیر صدابرداری، حمید نجفی تدوین از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.

تازه ترین تصاویر «لاک قرمز» رونمایی شد/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین