کد خبر: ۳۴۳۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام در دومین آزمون استخدامی سال 94 دستگاه‌های اجرایی کشور در ساعت 24 روز چهارشنبه 30 دیماه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام خبر فوق در مورد آمار ثبت نام کنندگان در دومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اظهار کرد: تا ساعت 10 صبح امروز سه شنبه 29 دیماه 70 هزار و 575 نفر در آزمون مذکور شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در دومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ساعت 24 فردا به پایان می‌رسد به داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان از امکان ویرایش اطلاعات خبر داد و افزود: داوطلبانی که قبلا در آزمون مذکور ثبت نام نموده‌اند نیز می‌توانند در مهلت باقی مانده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
1
از سازمان سنجش بپرسین چرا وقتی که هنوز نتایج برخی از دستگاهها مثل سازمان ثبت احوال و دیوان عدالت اداری و ... در مرحله اول آزمون استخدامی اعلام نکردید اقدام به برگزاری مرحله دوم میکنید؟
سازمان ثبت احوال بیشتر از دو هفته هست که نتایج مصاحبه تخصصی را برای اعلام رسمی به سازمان سنجش فرستاده ولی هوز سازمان سنجش نتایج را اعلام نکرده و خیلی از داوطلبین را در بلاتکلیفی نگه داشته.
خواهشا از سازمان سنجش بخواهین که نتایج سازمان ثبت احوال را زودتر اعلام کنند تا داوطلبین از بلاتکلیفی در بیایند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین