کد خبر: ۳۴۳۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

پورمحمدی: برجام با حفظ اقتدار و جایگاه بین‌المللی ما به نتیجه رسید

وزیر دادگستری گفت: برجام با حفظ کرامت، اقتدار و حفظ جایگاه بین المللی و حفظ وحدت و انسجام ملی به نتیجه رسید.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در جمع مدیران و کارکنان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی به نتیجه رسیدن برجام را از الطاف الهی دانست.

وزیر دادگستری گفت: خدا را شاکریم که پس از تلاش سنگین، پیوسته و پر تنشی که در مقابل سنگ اندازی ها و شیطنت های دشمنان انجام گرفت، نتیجه کار به نفع ملت ما بود؛ شیطنت هایی که حتی تا دقایقی پس از پایان بازی نیز ادامه داشت، اما با وجود تمام مشکلات به لطف خداوند کار به سرانجام رسید.

وی افزود: لطف کار در این بود که این داستان (برجام) با حفظ کرامت، اقتدار و حفظ جایگاه بین المللی و حفظ وحدت و انسجام ملی به نتیجه رسید و موضوعی که در افکار عمومی جهانی می‌توانست عامل فشار و تهدید ما باشد با کمترین آسیب از آنان گرفته شد.

پورمحمدی با بیان این مطلب که به لطف خدا ذره‌ای از جایگاه، موقعیت و توان ما کاسته نشده است، تصریح کرد: یکی از آسیب‌هایی که ممکن بود در این دوران بروز کند، وحدت‌شکنی و برهم خوردن انسجام ملی بود که با عنایت خداوند، درایت رهبری معظم و بردباری ملت، از چنین دغدغه‌ها و نیز از طمع دشمن در امان بودیم.

به گزارش ایسنا، وی اعتراف رییس جمهور آمریکا به قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران و عدم کارآیی اهرم فشار، جنگ و تحریم علیه ما را از علایم ناب و طاهر بودن انقلاب دانست و تاکید کرد: اکنون باید به دنبال ایجاد فضای محبت و الفت اجتماعی بوده و تلاش گسترده‌ای صورت دهیم تا با انگیزه و نیز با اقدامات عملی از فرصت بدست آمده نهایت بهره را ببریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین