کد خبر: ۳۴۳۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

آخرین وضعیت سلحشور از زبان همسرش

فرج‌الله سلحشور از پنجشنبه در بخش ICU بیمارستان بقیه‌الله بستری شده است.
آفتاب‌‌نیوز : همسر فرج‌الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین اخبار از وضعیت جسمانی این کارگردان گفت: آقای سلحشور از روز پنجشنبه 25 دی‌ماه، در بخش ICU بیمارستان بقیه‌الله بستری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی ادامه داد: روز گذشته دکتر او گفت که باید صبر کنیم تا ببینیم وضعیت سلحشور چگونه خواهد شد و در حال حاضر نمی‌توان نظر قطعی داد.

همسر سلحشور بیان کرد: وی در حال حاضر کاملا هوشیار است؛ اما به دلیل اینکه برای تنفس از لوله استفاده شده است، امکان صحبت کردن را ندارد.

وی تاکید کرد: از کار افتادن ریه‌های فرج‌الله سلحشور صحت ندارد. در واقع هر دو ریه او از کار نیفتاده است؛ بلکه یک ریه درگیر است و ریه دیگر به طور کامل کار می‌کند.

وی عنوان کرد: روز گذشته علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به ملاقات سلحشور آمد. از هنرمندان نیز آقایان شورجه و آذین از او دیدن کردند.

همسر کارگردان «یوسف پیامبر» گفت: ملاقات وی فقط از پشت شیشه امکان‌پذیر است و ملاقات حضوری با او مقدور نیست. در حال حاضر باید داروهایی که برای او تجویز شده است، مصرف شود تا ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: از مردم تقاضا دارم تا برای بهبود وضعیت هنرمند کشورشان دعا کنند تا هر چه زودتر بهبود یافته و به آغوش خانواده بازگردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
1
6
زودتر از هنرمندانی که بهشان توهین کرده حلالیت بطلبد .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین