کد خبر: ۳۴۳۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

دردسرهای اینستاگرامی ژوله + عکس

امیرمهدی ژوله، واکنشی مفصل به سوءبرداشت‌های ایجادشده از پست‌های اینستاگرامی‌اش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
این نویسنده و بازیگر طنز در این‌باره نوشت: «مگه میشه؟ کلا پنج ماه نشده اومدم اینستا، چهارتا از پست‌هام رو پاک کردم، نود در صد پست‌هام رو یک تا چند بار ادیت کردم، برای چندتاشون تکمله و توضیح ضروری نوشتم، چند تا رو پست موقت تلقی کردم و برداشتم.چطور ممکنه هرچی بنویسی باعث سوءتفاهم بشه؟ چطور ممکنه هر پستی بذاری بلافاصله یه دو قطبی سرش شکل بگیره و بحث با چرک‌ترین شکل بره سمت باقالی‌ها؟

با امین حیایی عکس میذارم، دعوای سیاسی میشه، با علی مشدی رقابت دارم، دعوای تهران و شهرستان راه میفته، میگم تنبیه علی ضیاء سخت بود، میشه جنگ خونین پرسپولیس و استقلال، با جیبوتی شوخی می‌کنم، دعوای مدافعان و مخالفان بالا رفتن از دیوار سفارت راه میفته، شعر می‌نویسم، هر کی یه چیزی دریافت می‌کنه، عکس می‌ذارم، هرکی یه چیزی برداشت می‌کنه.همین آخری مگه جز این گفتم که برای رسیدن به چنین روزی خیلی رنج کشیده‌ایم؟ ببینید چه الم شنگه‌ای راه افتاده و چه نسبت‌هایی بهم داده شده و بحث تا کجاها رفته.»

ژوله پس از اجرایی‌شدن برجام با انتشار عکسی از محمود احمدی‌نژاد در اینستاگرامش نوشته بود: «ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود، رنج دوران برده‌ایم، رنج دوران برده‌ایم.»

دردسرهای اینستاگرامی ژوله + عکس

او در ادامه واکنش خود نوشت: «الحمدلله همه هم دموکراتیم و آرتیست و تحصیل‌کرده. نمی‌دونم شاید برای همینه که خیلی حرف درست حسابی تو اینستا زده نمیشه و خیلی‌ها به عکس چلوکباب کوبیده و لب غنچه و اشعار مریم حیدرزاده بسنده کردن.»

این نویسنده در پایان درباره انتشار عکس گلابی هم توضیحی ارائه کرده است: «حالا این شما و این عکس یهویی گلابی. ببینم از این چه بلوایی درمیارید.»

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین