کد خبر: ۳۴۳۶۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۷

سناریوی احتمالی عربستان علیه ایران در AFC

عربستان پس از ماجرای عدم تامین امنیت می تواند به مشکل ویزا گرفتن اعضای تیم های عربستانی اشاره کند. یعنی پیش بینی می شود که عربستان در اثبات ادعای خود مبنی برعدم امنیت ایران ناموفق باشد اما تخریب سفارت به آنها کمک می کند که مشکل ورود به ایران را به خاطر نداشتن سفارتخانه بهانه کنند.
آفتاب‌‌نیوز : جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از مهمترین دغدغه های  مسوولان فدراسیون فوتبال است. علی رضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به عنوان عضو کمیته در این جلسه حضور دارد و باید آمادگی لازم را برای دفاع کامل از حقوق فدراسیون فوتبال داشته باشد.

طی چند روز گذشته جلسات و البته مشاوره هایی در فدارسیون فوتبال با افراد مختلف انجام شده. حقوق دانانی که توانایی آنالیز اتفاقات را دارند و می دانند چطور ممکن است ادعای عربستان با رای موافق مواجه شود.

هرچند مهمترین مشکل فدراسیون فوتبال از جایی شروع می شود که عربستان از هزینه کردن برای این گونه مسائل ابایی ندارد اما با این همه لازم است که همه مسیرها برای دفاع کامل از فدراسیون فوتبال بررسی شود.

در جلسات برگزار شده اما به نظر می رسد یکی از بزرگترین مشکلات ایران پس از امنیت از بین رفتن سفارتخانه باشد. یعنی هرچند مسوولان ایرانی مطمئن هستند که می توانند امنیت ایران را در جلسه ثابت کنند. اما از ادعای عربستان در مورد ایران خبرندارند.

عربستان پس از ماجرای عدم تامین امنیت می تواند به ماجرای ویزا گرفتن اعضای تیم های عربستانی اشاره کند. یعنی پیش بینی می شود که عربستان در اثبات ادعای خود مبنی برعدم امنیت ایران ناموفق باشد اما تخریب سفارت به آنها کمک می کند که مشکل ورود به ایران را به خاطر نداشتن سفارتخانه بهانه کنند.

به گزارش عصرایران، ماجرایی که اعضای فدراسیون فوتبال را به فکر هماهنگی با وزارت امورخارجه انداخته است. ایران باید آماده باشد که در صورت مطرح شدن این ادعا قول ویزای فرودگاهی را به عربستان بدهد. قول و قراری که به نظر می رسد فدراسیون فوتبال خود را برای آن آماده می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین