کد خبر: ۳۴۳۷۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015 /تصاویر

در ساعت‌های برتر زنانه 2015، چینش برفی الماس، طرح‌های مجلسی کلاسیک، ساعت‌های مخفی و انواع دستبند شکل بیشترین طرفداران را داشته است.به بهترین ساعت‌های زنانه عرضه شده در سال 2015 نگاه می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه 2015با اینکه دوستداران واقعی ساعت‌های مکانیکی همیشه از ترکیب این مخلوقات دقیق هنری با جواهرات، مخالف بوده‌اند اما در رابطه با ساعت‌های زنانه اصلاً نمی‌توان از جواهرات گذشت و یکی از عوامل اصلی جذابیت و منحصربفردی این ساعت‌ها استفاده هنرمندانه از جواهرات است. 

جگرلوکولتر «Jaeger-LeCoultre»

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015

برند جگرلوکولتر به عنوان ابداع‌کننده چینش برفی الماس در سال 2002 به خوبی می‌داند که چگونه با ساعت‌های جواهرنشان خود خانم‌ها را راضی کند. ساعت رُز شکل «La Rose Extraordinaire» بهترین نمونه ساعت‌های جواهرنشان این برند در سال گذشته است. طراحان خلاق این برند به زیبایی و با استفاده از 1420 الماس افکتی برف‎گون را بر گلبرگ‌های گل رز پدید آورده‌اند. منحصربفرد بودن این تکنیک به این دلیل است که مانند دانه‌های برف هیچ کدام از این مدل ساعت به یکدیگر شباهتی ندارد و در هر کدام از الماس‌های ریز و درشت متفاوت بهره گرفته شده است و نحوه چینش سنگ‌ها نیز به سلیقه و خلاقیت سنگ‌چین‌ها بستگی دارد.

شوپارد «Chopard»

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015

این جوجه تیغی آشنا و زیبا که سال گذشته نماد بخش ساعت‌های شوپارد در هفته مد پاریس بود، این‌بار در قالب مجموعه «Animal World» و ساعتی منحصربفرد به بازار عرضه شده است. این ساعت زیبا با پوششی در مانند از سنگ ماه در نقش تیغ‌های جوجه تیغی صفحه الماس‌نشان را پوشانده است. پشم‌های این بچه جوجه تیغی منحصربفرد از یاقوت آبی کبود است.

کارتیه  «Cartier»

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015

طراحی ساعت مخفی تخصص مزون کارتیه است و آنها اوج خلاقیت خود در طراحی ساعت را در سال 2015 به بازار عرضه کردند. ساعت الماس‌نشان بی‌نظیر این برند به همراه 51/13 قیراط عقیق و در کشویی الماس‌نشان زیبایی خیره ‌کننده‌ای دارد. این ساعت در حالت عادی می‌تواند نقش یک دستبند الماس‌نشان را بازی کند. شکل اصلی این ساعت شبیه به «کوکوشنیک» یا همان سرآذین سنتی روسی است که کارتیه اولین‌بار در دهه نود میلادی آن را به صورت جواهرنشان تفسیر کرد.

شومه «Chaumet»

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015

ملکه ژوزفین نماد سبک شیک‌پوشی غالب در دوران حکومت ناپلئون بود و بیشتر جواهرات او توسط جواهرساز رسمی دربار «نیتو» معروف به شومه طراحی شده است. ژوزفین دهه‎ها پس از مرگ نیز همچنان منبع الهام طراحان این برند است و جواهرات مختلفی را با الهام از گل محبوبش و علاقه‎مندی او به طبیعت تا به حال به بازار عرضه شده است.  ساعت « Éclat Floral » ژوزفین با الماس‎های گلابی یا اشکی شکل درشت زیباترین ساعت شومه در سال 2015 است.

ون کلیف اَند آرپلز «Van Cleef & Arpels»

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015
این برند در دهه‎های پیشین محل رفت و آمد بانوان و هنرمندان طراز اول جامعه نظیر ماریا کالاس خواننده مشهور اپرا و والیس سیمپسون همسر ادوارد هشتم بود و از آن زمان تا به امروز همچنان زرق و برق و اعتبار خود را حفظ کرده است. یکی از به یادماندنی ترین ساعت‏‎های زنانه سال 2015 ساعت ماهی شکل «Carpe Koï» بود که با رنگ نارنجی زیبای خود از هشت هزار سنگ قیمتی رنگی، الماس و تورمالین ساخته شده است. صفحه مخفی ساعت در دهان ماهی قرار گرفته و به زیبایی با الماس و یاقوت تزئین شده است.

بریژیت «Breguet»

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015

این کمپانی در کنار «بلنک پین» و «واشرون کنستانتین» از قدیمی‎ترین کمپانی‎های ساعت‎سازی دنیاست. بریژیت اولین سازنده ساعت مچی است و بسیاری از تکنولوژی‎های به کار رفته در ساعت‎های مکانیکی از جمله توربیلون ابداع آنهاست.  خودکار و خودنویس‎های نفیس، جواهرات و دکمه سردست نیز از محصولات منحصربفرد آنها است. این کمپانی قدیمی در دهه‎های هفتاد و هشتاد توسط افراد مختلفی اداره شده است و سرانجام در سال 1999 کمپانی بزرگ و قدرتمند سواچ آن را به زیرمجموعه خود اضافه کرد. ساعت  زنانه «گل دیوانه » واقعا یکی از دیوانه‎وارترین ساعت‎های طراحی شده تا به امروز است. این ساعت منحصربفرد با بیش از هزار الماس باگتی برش خورده ساخته شده شده که با حرکت دست تکان می‎خورد و حالتی مانند زنده بودن یک گل را به نمایش می‎گذارد.

شانل « Chanel»

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015

خوشبختانه خانم گابریله «کوکو» شانل در دوران فعالیت خود دریایی از موتیف‎های جذاب به جای گذاشته است که تا به امروز هم به طور مستقیم و یا از منظر الهام مورد استفاده قرار می‎گیرد. ساعت مخفی «شاهپر» که اشاره‎ای به علاقه کوکو شانل به پر به عنوان نمادی از استقلال و آزادی است این بار با پوششی از الماس و یاقوت صورتی و پر بسیار زیبا بر روی صفحه ساعت ظاهری چشمگیر و منحصربفرد پیدا کرده است. با فشردن یکی از یاقوت‎های صورتی در اطراف صفحه  شاهپر کنار می‏‎رود و صفحه زیبای ساعت نمایان می‎شود.

اُدمار پیگه « Audemars Piguet»

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015 

این برند سوئیسی ساعت ساز واقعا نیازی به معرفی ندارد، تنها در یک جمله می‎توان گفت که برندهای معتبری چون کارتیه، تیفانی و بولگاری از موتورهای ساخت این برند در ساعت‎های خود استفاده می‎کنند. اعتبار و اهمیت این برند در مرتبه برندهایی چون واشرون کنستانتین، پاتک فیلیپ، جگرلوکولتر و بریژیت است. تولید سالانه این برند 36هزار ساعت در سال است. با تمامی این تفاسیر وقتی صحبت از تفاوت و بکر بودن تفکر باشد ساعت « Rebel Yell» این برند رقیبی ندارد. این ساعت با الهام از انرژی خام جنبش پانک در دهه هفتاد میلادی طراحی شده است. سطح این ساعت با 56 هرم و از 8148 الماس با چینش برفی تشکیل شده است.

 دی گریزونو «de GRISOGONO»

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015

این برند معتبر ساعت و جواهرات در سال 1993 توسط متخصص و استاد مسلم الماس‎های سیاه، آقای فواز گروسی « Fawaz Gruosi» تاسیس شده است. چشمگیر بودن و استفاده سرسام آور از سنگ‎های قیمتی  ویژگی اصلی محصولات دی گریزونو است. اندازه در محصولات این برند بسیار مورد توجه است و فلسفه هر چه بزرگ‎تر بهتر از روز اول تاسیس با جدیت تمام دنبال می‎شود. ساعت گراپولی «Grappoli» این برند مانند اناری است که از شدت رسیدگی و دانه‎های زیاد منفجر شده است. در این ساعت بیش از هزار یاقوت به کار رفته است که تمامی آنها با صبر و صرف زمان بسیار و به صورت دستی جای‎گذاری شده است.

واشرون کنستانتین «Vacheron Constantin»

بهترین ساعت‏‎های جواهرنشان زنانه سال 2015

 این برند 260 ساله  در کنار ادمارز پیگه و پاتک فیلیپ، سه‎گانه مقدس دنیای باشکوه ساعت سازی است. جدیدترین ساعت سفارشی این برند که پیچیده‎ترین ساعت مکانیکی دنیاست از 57 هزار و260 قطعه تشکیل شده،57 عملکرد پیچیده را انجام می‎دهد و قیمت آن 8 تا 20 میلیون دلار است. ساعت مخفی طلای سفید این برند به شکل بادبزن از زیباترین ساعت‎های زنانه این برند است. این ساعت مخفی زیبا با نام « Heure Discrète» بر مچ دست  شخصیت«دیزی بیوکنن» در فیلم «گتسبی بزرگ» نیز دیده شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین