کد خبر: ۳۴۳۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

برخورد و مجازات حبس برای دستکاری عمدی پلاک خودرو

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ترافیکی پلیس راهور فاتب از نصب 250 دوربین ثبت تخلف در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: پوشاندن و دستکاری پلاک در قانون جرم تلقی می‌شود و مجازات حبس3 ماهه تا یک ساله را در بر دارد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ سعید سپهری درباره طرح پلیس پلاک اظهار کرد: در حال حاضر 250 دوربین در سطح شهر تهران برای ثبت تخلف خودروها و موتورسوران است، با این وجود خودروها و موتور سورانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک می‌کنند با جدیت با آنها برخورد خواهد شد.
 
وی در ادامه با بیان این مطلب که در حال حاضر طرح برخورد با موتورسواران با جدیت دنبال می ‌شود، افزود: روزانه 300 تا 400 دستگاه موتورسیکلت به دلیل مخدوش کردن پلاک متوقف می‌شود.
 
به گزارش میزان، سرهنگ سپهری همچنین با اشاره به این مطلب که خودروهایی که جهت ورود به طرح ترافیک دوربین گریزی کرده، یا پلاک خود را مخدوش کرده باشند، توسط گشت‌های نامحسوس یگان عملیات پلیس راهور متوقف شده و به دادسرای 32 راهور معرفی می‌شوند، افزود: پوشاندن و دستکاری پلاک با هر ابزار در قانون جرم تلقی شده و مجازت حبس3 ماهه تا یک ساله را در بر دارد، چرا که دستکاری پلاک، هویت خودرو را دچار اخلال می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
arman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
جناب سرهنگ عزیز با کمال تشکر برای همه زحمتکشان راهور . ولی مخدوش کردن پلاک خودرو کم اهمیت ترین خلاف موتور سواران است . تجاوز به پیاده رو و در گیری با هر پیاده ای که اعتراض کند . حرکت در خلاف جهت خیابان بخصوص در خیابال ولی عصر . ورود ممنوع . حرکت در مسیر خط ویژه و جالب این است تمامی این خلافها در خیابان ولی عصر درست جلوی دیدگان مامورین راهور اتفاق میافتد . دیروز یکی از همین موتور سواران با تجاوز به پیاده رو به پای یک زن بخت برگشته زد و بی توجه ادامه مسیر داد و این در حالی بود که چند قدم جلو تر یک مامور ایستاده بود . بنظر میرسد باید با یک بسیج نیرو و نه بصورت مقطعی میبایست یک بار برای همیشه با برخورد قاطع این زشتترین پدیده را بایستی حل کنید . و دوباره اقتدار رو به نیروی محترم راهور باز گردانید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین