کد خبر: ۳۴۳۸۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

رونالدو: حالا رابطه نزدیک‌تری با مسی دارم

فوق ستاره رئال مادرید می‌گوید اکنون رابطه بهتری با لیونل مسی پیدا کرده است او همچنین عنوان کرد از یازده سالگی می‌دانسته است روزی به ستاره‌ای در فوتبال تبدیل خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
هنگامی که لیونل مسی پنجمین توپ طلای خود را کسب کرد، این‌بار رونالدو با چهره‌ای نه برافروخته بلکه آرام به تشویق رقیب خود پرداخت، اتفاقی که قبلا در سال های قبل رخ نداده بود. به نظر می‌رسد سردی رابطه بین این دو بازیکن فوتبال رو به پایان است و دو ستاره فوتبال جهان که در یک دهه گذشته رقیب هم بودند، روابط دوستانه‌تری دارند.

کریستیانو رونالدو درباره رابطه خود با لیونل مسی در بارسلونا گفت: من همیشه با رونالدو رابطه خوبی داشتم و در چند سال گذشته این رابطه بهتر از قبل شده است و رابطه نزدیک تری با او پیدا کردم. در مراسم توپ طلا نیمار و مسی توانایی صحبت به انگلیسی را نداشتند و من در مراسم برای آنها ترجمه می‌کردم و بعد از آن به هر دوی‌شان گفتم که باید پول ترجمه من را بدهند(باخنده).

به گزارش ایسنا و به نقل گلوبوی برزیل، او هم‌چنین درباره اولین تمرینات خود در زمین فوتبال گفت: دقیقا یادم می‌آید 11 ساله بودم که در مادیرا مربی ام در اسپورتینگ به من گفت، گوش کن، می خواهیم تو را بهتر ببینیم. باید به لیسبون بیایی چون می‌خواهیم تو را نظاره کنیم.

او در ادامه گفت: اولین جلسه تمرینی ام را به یاد می آورم که کاری انجام دادم و بازیکنانی مرا نگاه کرده و گفتند اوه این بازیکن را نگاه کنید! می توانی دوباره آن حرکت را تکرار کنی؟، حتی مربی هم این را به من گفت. همه به من می‌گفتند که روزی به ستاره‌ای در فوتبال تبدیل خواهم شد و خودم هم همین باور را داشتم. در گام بعدی من گلزنی کردم. بعد از جلسه تمرین با توپ حرکاتی تکنیکی و فریبنده انجام دادم. از همان ابتدا می توانستم ببینم که این کار برای من راحت است، اما برای سایر بازیکنان بسیار پیچیده بود. مردم وقتی من را می دیدند خیلی هیجان زده می‌شدند. خوب بود و من خیلی احساس غرور و افتخار می کردم، احساس بزرگی، که مردم قدردان استعداد من هستند.

رونالدو در سال 2016 نیز روند گلزنی خوب خود را با رئال مادرید ادامه داده است و از نظر تعداد گل در شرایط بهتری نسبت به لیونل مسی قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین