کد خبر: ۳۴۳۸۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

حضور نوروزی بابک حمیدیان، جواد عزتی، شیلا خداد و ... در تلویزیون

تهیه کنندۀ سریال نوروزی «بیمار استاندارد» می‌گوید که با 20 بازیگر برای بازی در این مجموعه قرار داد بسته شده و فیلمنامۀ 10 فسمت ان نیز آماده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 بهرام توکلی کار نگارش فیلمنامۀ این سریال را به عهده دارد و سعید آقاخانی کارگردان این پروژه است.

مسعود ردایی تهیه‌کنندۀ این مجموعه می‌گوید:فهرست لوکیشن‌ها و برنامه‌ریزی تولید سریال هم تا قسمت 8 کامل شده و اوایل بهمن  فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.

بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود، اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح اله کمانی در نقش شهاب، خاطره حاتمی در نقش فریبا، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود، امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز و بهزاد خرازی در نقش بیژن از جمله بازیگرانی هستند که برای حضور در این سریال قرارداد بسته‌اند.

او می‌افزاید با بازیگران دیگری نیز در حال گفت‌وگو هستیم.

به گزارش خبرآنلاین،سریال بیمار استاندارد دربارۀ  بازیگری به نام بهنام است که در رشتۀ بازیگری تحصیل کرده است. او با یک شیوۀ درمانی درگیر می شود و  ماجراهایی را پشت سر می‌گذارد که تا به حال تجربه نکرده است.

فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس) هم عوامل پشت دوربین این سریال هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین