کد خبر: ۳۴۳۹۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

پاسخ تند محمد نوازی به گفته‌های برانکو؛ اول ایرانی شو، بعد از این حرف‌ها بزن!

محمد نوازي به آينده استقلال اميدوار است و با اعتماد به نفس خاصي از موفقيت‌هايي حرف مي‌زند كه در پيش است! مربي - آناليزور آبي‌پوشان از حرف‌هاي برانكو كه گفته است استقلال يك‌سوم پرسپوليس هم موقعيت خلق نكرد، ناراحت بود و جوابش را داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمد نوازی در گفت و گو با خبرآنلاین به گفته های برانکو ایوانکویچ پاسخ داد.

محمد نوازي به آينده استقلال اميدوار است و با اعتماد به نفس خاصي از موفقيت‌هايي حرف مي‌زند كه در پيش است! مربي - آناليزور آبي‌پوشان از حرف‌هاي برانكو كه گفته است استقلال يك‌سوم پرسپوليس هم موقعيت خلق نكرد، ناراحت بود و جوابش را داد.

* شرايط اين روزهاي استقلال چگونه است؟

خوب!

* خوب است، فقط همين...

تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم. تمريناتي كه بيشتر بر پايه بدنسازي استوار بود و براي اين كه قواي جسماني بازيكنان را بالا ببريم، چاره‌اي جز اين نداشتيم. البته دوران بدنسازي به اتمام رسيد و فشار تمرينات كاهش پيدا كرد، حالا براي اين كه بچه‌ها را در شرايط مسابقه قرار دهيم، چند بازي تداركاتي را در دستور كار قرار داديم. اولين جدال‌مان برابر اميدهاي‌مان بود و فردا رودرروي تيم ملي دانشجويان قرار مي‌گيريم.

* پرويز مظلومي در تمرين استقلال غايب بود.

خب كه چي؟!

* اين غيبت، حاشيه‌ها و شايعاتي را به همراه داشت؛ شايعه قهر سرمربي استقلال.

نه آقا، از اين خبرها نيست و پرويزخان هم كسالت شديدي داشت و هم اين كه دنبال برخي امور بود، به همين علت نتوانست در تمرين شركت كند. اين شايعات وجود خارجي ندارد و باور نكنيد. مظلومي تمام فكر و ذهنش معطوف به موفقيت استقلال است.

* استقلال در فصل نقل و انتقالات توفيق چنداني نداشت.

به هر حال دنبال بازيكناني بوديم تا تيم را تقويت كنيم اما نشد. برخي از بازيكنان پول زيادي طلب كردند و برخي ديگر باشگاه‌شان اجازه حضور در استقلال را نداد.

* فقط مي‌توانيد بازيكن خارجي جذب كنيد.

دنبال اين موضوع هستيم و بايد بازيكن خارجي را بگيريم كه بتواند به استقلال كمك كند. يك بازيكن مدنظر ماست و در صورتي كه شرايط فراهم شود، به ايران مي‌آيد.

* استقلال بازي سختي را برابر ذوب‌آهن پيش رو دارد.

اين يكي از جدال‌هاي سرنوشت‌ساز استقلال در راه قهرماني است. ذوب‌آهن يكي از رقيبان اصلي آبي‌پوشان محسوب مي‌شود و مي‌توان گفت اين بازي 6 امتياز دارد. اگرچه بازي در خانه حريف برگزار مي‌شود اما تيم ما نيز آمادگي لازم را داشته و از توان بالايي برخوردار است، به اميد خدا مي‌رويم تا بتوانيم با يك نتيجه مطلوب زمين را ترك كنيم.

* برانكو گفته استقلال يك‌سوم پرسپوليس هم موقعيت خلق نكرد؟

برانكو اول ايراني شود، بعد حرف بزند. ايشان نمي‌داند حد و اندازه استقلال و پرسپوليس كجاست. زدن اين حرف‌ها اصلاً خوب نيست و نبايد اين‌گونه صحبت‌ها را مطرح كرد. استقلال و پرسپوليس از تيم‌هاي مطرح و پرطرفدار فوتبال ايران هستند. توهين، اشتباه است. ما همواره براي پرسپوليس احترام ويژه‌اي قائل بوده‌ايم و حرفي را بر زبان نمي‌آوريم كه باعث رنجش خاطر شود.

* رضا احدي هم به خاك سپرده شد.

رضا احدي از فوتباليست‌هاي بزرگ اين مملكت بود كه به حق واقعي‌اش نرسيد. او براي استقلال زحمات زيادي كشيد و من نمايش‌هاي خوبش را به خاطر دارم. او غريبانه رفت و كاش قبل از اين كه فوت مي‌كرد و زنده بود، قدرش را مي‌دانستيم. كاش به پيشكسوت‌ها تا زماني كه هستند، بها مي‌داديم. درگذشت آقارضا كه از همه جهات نمونه و دوست‌داشتني بود، يك ضايعه بزرگ براي فوتبال ايران است. از صميم قلب فقط دعا مي‌كنم خداوند بزرگ به خانواده احدي صبر بدهد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
0
0
لطفا شما هر موقع مربی شدید حرف بزن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین