کد خبر: ۳۴۴۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

زلزله 4،1 ریشتری شهر توحید از توابع شهرستان چرداول را لرزاند

براساس گزارش موسسه ژئوفیزیک وابسته به دانشگاه تهران، زلزله ای به بزرگی 4،1 ریشتر شهر توحید از توابع بخش هلیلان شهرستان چرداول در استان ایلام را لرزاند.
آفتاب‌‌نیوز :
این زمین لرزه روز شنبه سوم بهمن در ساعت هفت و 50 دقیقه و 21 ثانیه به بزرگی ۴.۱ ریشتر از نوع MN در موقعیت رو مرکز ۳۳.۷۷ شمالی و ۴۶.۹۵ شرقی در عمق ۹ کیلومتری زمین روی داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از این موسسه، فاصله کانون زمین لرزه با شهر توحید در استان ایلام 12 کیلومتر، درب گنبد در استان لرستان 20 کیلومتر و حمیل در استان کرمانشاه 25 کیلومتر بوده است.

مدیرکل بحران استان ایلام روز شنبه با تایید این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: این زمین لرزه ساعت هفت و 50 دقیقه به مرکزیت شهر توحید رخ داده و خوشبختانه خسارت جانی در پر نداشته ولی باعث ایجاد رعب و وحشت مردم این منطقه شده است.

احمد کرمی یادآور شد: تیم های ارزیاب به کانون زلزله اعزام شده اند تا میزان خسارت های احتمالی وارده را گزارش دهند، ضمن اینکه تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسان پس از وقوع زلزله در آماده باش کامل بسر می برند.

مدیرکل بحران استان ایلام تاکید کرد: زمین لرزه ای به بزرگی 3،4 ریشتر ساعت چهار و پنج دقیقه بامداد دیشب نیز بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان را لرزاند که این حادثه نیز تلفات و خسارتی در پی نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین