کد خبر: ۳۴۴۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

نظر علی دایی درباره گزارش فساد در فوتبال: اگر زیاد حرف بزنیم خودمان را هم متهم می‌کنند!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم می گوید دوست دارد تیمش در جام شهدا به قهرمانی برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: بازی و پیروزی در این دیدار برای ما مهم است. دوست داریم در این تورنمنت که نام آن "جام شهدا است" به قهرمانی برسیم.

به گزارش آفتاب، وی افزود: در این تورنمنت محک خوبی خوردیم و این بازی‌ها دیدارهای تدارکاتی خوبی برای ما محسوب می‌شود. امیدوارم بتوانیم با استفاده از این تورنمنت لیگ را خوب شروع کنیم، زیرا هدف اصلی ما کسب نتایج خوب در لیگ است. ما در دیدار مقابل ذوب آهن نقاط ضعف و قوت تیم‌مان را شناختیم و امیدوارم با تمرینات خوب بتوانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم صبای قم در ادامه گفت: ابزار لازم برای قهرمانی را در اختیار داریم. گروه خوبی تشکیل داده‌ایم و بازیکنان موجود می‌توانند مکمل یکدیگر باشند. چهار – پنج تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. شاید عده‌ای فکر کنند هدف ما کسب سهمیه آسیا است، اما از قهرمانی نمی‌گذریم. بازیکنان اگر یکدیگر را باور داشته باشند به این مهم دست پیدا می‌کنیم. امیدوارم دیدار پر‌سپولیس و صبا جذاب باشد. ما به دنبال بازی خوبی هستیم و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

دایی درباره عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات نیز اظها‌ر کرد: توانستیم تیم‌مان را تقویت کنیم. به غیر از دو مورد سایر بازیکنانی که می‌خواستم را جذب کردیم. در یکی، دو پست مشکل داریم و به دنبال بازیکنی هستیم که نقاط ضعف‌مان را برطرف کند.

سرمربی تیم صبای قم در ادامه درباره مساله فساد در فو‌تبا‌ل نیز، خاطر‌ نشان کرد: این مساله وجود دارد و قبلا اتفاق افتاده است. سال‌ها است که می‌گویم در فو‌تبا‌ل وجود دارد، اما کسی گوش نمی‌دهد. اگر زیاد هم حرف بزنیم خودمان را متهم می‌کنند و به ما انگ می‌زنند. زمانی که مربی تیم ‌ملی بودم خیلی از این فسادها را دیدم، اما متاسفانه کسی گوش نمی‌داد. باید بگویم که فساد در همه جای دنیا وجود دارد و فقط مختص ایران نیست. مردم به فو‌تبا‌ل علاقمند هستند و به همین خاطر روی این مساله زوم شده است. اگر بروید و سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها را ببینید شاید چنین فسادهایی وجود داشته باشد. بهتر است تحقیق و تفحص در همه جا وجود داشته باشد، زیرا فساد فقط مختص فو‌تبا‌ل نیست. برخی همه جوره فو‌تبا‌ل را می‌کوبند. من خوشحالم که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و فو‌تبا‌ل پاک خواهد شد. بیش از 10 هزار بار خودم چنین مساله‌ای را مطرح کردم که کسی گوش نداد. امیدوارم این مساله پیگیری شود و حق الناس را بگیریم تا بیت المال پایمال نشود.

وی درباره عملکرد تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید و حذف از انتخابی المپیک، گفت: به همه اعضای کادرفنی تیم ‌ملی امید خسته نباشید می‌گویم. آنها زحمات زیادی کشیدند. تیم ‌ملی امید مشکلات زیادی داشت. ما باید قبل از شروع مسابقات خیلی از مشکلات را حل کنیم و پس از آن از تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید ایراد بگیریم. قبل از شروع مسابقات باید مشورت‌های لازم را انجام می‌دادیم و نظرات را می پرسیدم. الان که تیم ‌ملی حذف شده است چه فایده‌ای دارد؟ نباید کادرفنی تیم ‌ملی و خاکپور را بکوبیم. به آنها خسته نباشید می‌گویم. باید قبل از شروع ر‌قا‌بت‌ها به آنها کمک می‌کردیم. انتقاد برای قبل از اعزام بود و الان به درد نمی‌خورد. امیدوارم در ادامه راه و در زندگی خود موفق باشند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین