کد خبر: ۳۴۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۷

احمدی نژاد همه را متحد کرد

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش آفتاب نونیسده هفته نامه الوحده تونس در یکی از ستون های ثابت خود در این رابطه نوشت : سخنان اخیر احمدی نژاد در مورد موضع رسمی ایران در قبال رژیم صهیونیستی باعث مصرف شدن جوهر زیادی در  مطبوع ات اسرائیلی شد.

به نحوی که تمامی قلم های صهیونیستی برای محکومیت این سخنان به حرکت درآمدند ، اما این قلم ها تنها خواهان محکومیت که البته می تواند نزد آلمانی ها ، فرانسوی ها ، آمریکایی ها وحتی عربها قابل درک است ، نیستند بلکه بر اهمیت تنبیه ایران از طریق حمله ای بازدارند تاکید دارد.

عجیب وغریب اینجاست که این سخنان در حالی اعلام می شود که معترضین هیچ واکنشی به سخنان یک سیاسمتدار اسرائیلی در سطح نتانیاهو که بر اهمیت حمله به ایران تاکید داشت توجهی نکرد وهیچ کس از هیچ کجا صدای محکومیتی علیه این اقدام نشنید ، نه تنها واشینگتن ، برلین وپاریس بلکه حتی پایتخت های عربی هم در این رابطه سکوت اختیار کرده اند در حالیکه در مورد سخنان احمدی نژاد نوعی اجماع عبری ـ عربی ـ غربی وجود دارد که آری این سخنان دشمنانه ونژاد پرستانه هستند!! وخطوط قرمز بین المللی ترسیم شده را نقض کرده است. 

کسی حق ندارد این حادثه ی تاریخی واین فاجعه انسانی را که بزرگترین فاجعه ملت یهود است فراموش ند ، همه جهان باید همواره آنرا در یاد داشته باشد وبهای این یاد آوری را هم بپردازد ، اما بقیه مللی که در قاره جدید به کلی قتل عام شده ونسلشان منقرض شد مللی همچون ، مایاها ، الانکا وازتیک ونیز کولی ها در اروپا ارامنه در آسیا ، هوتو ها در آفریقا وهمه مللی که مجموع آنها به میلیون ها نفر می رسد باید از مستعمرین خود متشکر باشند واستعمارگران هرگز نباید احساس گناه کند زیرا باید در این حوادث آنگونه که ژاک شیراک می گوید باید از منظر مثبت آن به آن نگریست!! الله اکبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین