کد خبر: ۳۴۴۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۳

فیلم اول کاسه ساز به جشنواره فیلم فجر می آید

آفتاب‌‌نیوز : حبیب الله کاسه ساز، تهیه کننده این فیلم سینمایی ضمن اعلام این خبر گفت: این فیلم مراحل تولید را سپری کرده است و در حال حاضر با تهیه یک نسخه 35 میلیمتری از فیلم در حال آماده سازی فنی فیلم هستیم تا برای شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال آماده شود.

فیلم سینمایی " پروانه ای در مه " که ارایه طرح و نگارش فیلمنامه به وسیله محمد جواد کاسه ساز ساخته شده است، داستان زندگی مهرانه شخصیت اصلی داستان است که باورهای یک زن را در عرصه دفاع مقدس نشان می دهد. این فیلم به فعالیت زنانی اشاره می کند که به طور غیر مستقیم در زمان جنگ حضور داشتند و پایبند مسایل خانوادگی، عشق و زندگی شرافتمندانه بودند. این فیلم داستان زندگی زنی را به تصویر می کشد که در روستایی زندگی می کند.همه تصور می کنند که شوهر این زن در جنگ شهید شده است و امیدی به برگشت او ندارند. ولی مهرانه چشم به جاده ای دوخته است که روزی همسرش از آن بر می گردد.

عسل بدیعی، کیهان ملکی، برزو ارجمند، فرانک نیک نژاد، امین عباسی زاده، زهره صفوی و عبدالرضا زهره کرمانی بازیگران اصلی فیلم را تشکیل می دهند و آرمان اصغری نژاد و هدیه بمانی نژاد بازیگران خردسال این فیلم هستند.

فیلم سینمایی " پروانه ای در مه " از تولیدات انجمن سینمایی دفاع مقدس به شمار می رود که به سفارش شبکه دوم سیما تهیه شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین