کد خبر: ۳۴۵۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

دبیر فدراسیون بوکس: بوکسورهای تیم ملی، به خاطر خانواده‌شان هم که شده برمی‌گردند

علی دانشمند گفت: از طریق اطلاعاتی که از دوستان محرابی و گل‌آرا به دست آوردیم، متوجه شدیم که آنها به چین سفر کرده‌اند و به ایران برمی‌گردند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی دانشمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اتمام مهلت مرخصی دو بوکسور تیم ملی که بدون هماهنگی با فدراسیون به مسابقات برون‌مرزی رفتند، گفت: «فروتن گل‌آرا و سجاد محرابی با اجازه نایب رئیس فدراسیون به مدت 20 روز به مرخصی رفتند و اکنون فدراسیون هیچ اطلاعی از اینکه به کدام کشور سفر کردند، ندارد. اما با شناختی که از این دو ورزشکار دارم، مطمئن هستم که به‌زودی به کشور برخواهند گشت و خودشان را به فدراسیون معرفی می‌کنند.»

وی ادامه داد: «هر دو ورزشکار، جز بوکسورهای متاهل تیم ملی هستند و حتی محرابی صاحب دو فرزند است و خانواده آنها در ایران هستند. دلیلی ندارد که این دو ورزشکار نخواهند به ایران برگردند. البته آنها بیشتر از مدت مرخصی خودشان، غیبت داشتند و در زمان برگشت به ایران، حتما باید در این مورد پاسخگو باشند.»

دبیر فدراسیون بوکس درباره بی ‌اطلاعی فدراسیون از وضع این دو ورزشکار بیان کرد: «این دو ورزشکار به مرخصی رفتند و زمانی که فردی در مرخصی است، لزومی ندارد که فدراسیون از آنها اطلاع داشته باشد و با آنها در ارتباط باشد. اما ما از طریق اطلاعاتی که از دوستان محرابی و گل‌آرا به دست آوردیم، متوجه شدیم که آنها به چین سفر کردند و قطعا در روزهای آینده به ایران باز خواهند گشت.»

دانشمند در خصوص حضور این دو ورزشکار در مسابقات کسب سهمیه المپیک افزود: «بوکسورهای خوبی در اردوهای تیم ملی حضور دارند و قطعا افرادی هستند که بتوانند جای این دو نفر را در تیم ملی پر کنند. اما با توجه به تجربه بالای محرابی و گل‌آرا، حضور این دو ورزشکار به نفع تیم ملی بوکس است و قطعا در مسابقات کسب سهمیه المپیک، می‌توانند نتایج خوبی را کسب کنند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین