کد خبر: ۳۴۵۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۰۵

جیمز باند همیشه از پیرس برازنان جلوتر بود

آفتاب‌‌نیوز : این هنرپیشه که شهرتش را وامدار ایفای نقش مامور دو صفر هفت در مجموعه آثار جیمز باندی است، در این مورد گفت: ده سال پیش قرارداد بازی در فیلم چشم طلایی را امضا کردم و از همان زمان می‌دانستم که کار جیمز باند سرانجام به پایان می‌رسد و تهیه‌کننده‌ها جای من را به بازیگر دیگری می‌دهند.

این هنرپیشه 52 ساله در ادامه صحبتهایش افزود: "از زمانی که کار روی پروژه‌های جیمز باندی را آغاز کردم به دنبال راه دیگری برای ادامه فعالیت در سینما بودم. هر چقدر که سعی می‌کردم مانند باند موفق باشم درمی‌یافتم که او همواره از من جلوتر بود."

برازنان در حال حاضر با فیلم "گاوباز" به کارگردانی ریچارد شپرد در عرصه رقابت‌ها حضور دارد. این اثر که در زمره فیلم‌های هیجان‌انگیز جای می‌گیرد، شرح دوستی دو مرد از طبقات متفاوت جامعه است. برازنان در این فیلم نقش مرد سرسختی به نام جولیان نابل را بازی می‌کند که در دنور با مردی تاجر آشنا می‌شود که رویکرد متفاوتی به زندگی دارد.

این هنرپیشه تصریح کرد که موفقیت فیلم "گاوباز" می‌تواند آغازگر مسیر دیگری در کارنامه هنری‌اش باشد. او گفت: "بی‌تردید من می‌دانم که مردم انتظار دارند مانند بزرگترین مامور جهان اقدام کنم و نقش‌هایی را بر عهده بگیرم که از کیفیتی متناسب با آثار جیمز باندی برخوردار باشند."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین