کد خبر: ۳۴۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۷

مايكروسافت همچنان مصمم به رقابت با گوگل است

آفتاب‌‌نیوز : تحليل گران مي‌‏گويند: درحالي‌‏كه مايكروسافت در رقابت بر سر خريد بخشي از شركت AOLاز گوگل شكست خورده ، اين غول نرم افزار درصدد است از سلطه خود بر بازار محصولات دسك تاپ براي رقابت با گوگل در زمينه جستجو و تبليغات بهره بگيرد. مايكروسافت درصدد است جستجوي دسك تاپ را به عنوان قابليتي جديد در ويندوز ويستا بگنجاند و در نهايت آن را به جستجوي اينترنتي بسط دهد.
اين شركت همچنين درصدد است براي غلبه بر گوگل از سرويس تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك Adcenter خود و سرويس جستجوي خود كه يك‌‏سال از عمر آن مي‌‏گذرد، بهره بگيرد. 

Adcenter، كه به تازگي مرحله آزمايشي خود را آغاز كرده، با هدف رقابت با سرويس پرتوان تبليغات گوگل، كه بيشترين بخش درآمد اين شركت از آن تامين مي‌‏شود، راه اندازي شده است. 

آدام سان، مدير msn مي‌‏گويد كه صنعت جستجو هنوز در مرحله آغازين خود است و بودجه تبليغات آنلاين شركت‌‏ها روزبه‌‏روز درحال افزايش است. 

درچند فصل اخير مايكروسافت تلاش‌‏هاي زيادي براي غلبه بر گوگل كرده است؛ اما درعمل اين گوگل بوده كه همواره موفق‌‏تر ظاهر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین