کد خبر: ۳۴۵۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

واکنش اهالی سینما به حمله و فحاشی به فاطمه معتمدآریا/ از مهناز افشار تا محسن تنابنده

حمله عوامل خودسر به فاطمه معتمدآریا و کاوه ابراهیم‌پور که برای جلسه نمایش و نقد بررسی فیلم «یحیی سکوت نکرد» به کاشان سفر کرده بودند، با واکنش اهالی سینما مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز : جمشید مشایخی رئیس هیئت مدیره‌ی این انجمن صنفی در گفت‌وگو با خبرآنلاین، این اتفاق را رفتاری قبیح دانست و آن را به شدت محکوم کرد. او به خبر آنلاین گفت: هنرمندان دارای رسالتی هستند. آن‌ها کلید درهای بسته هستند و امثال این برخوردها با این افراد دور از انتظار و نادرست است. خانم معتمدآریا هنرپیشه‌ای جهانی است و همان‌طور که می‌دانید در سطح دنیا با احترام زیادی با او برخورد می‌شود. ما انتظار رفتارهای به این شکل را نداریم و می‌خواهیم در داخل کشور نیز با این هنرمندان با احترام برخورد شود.»

به گزارش خبرآنلاین، پرویز پرستویی هم در اینستاگرامش نوشت:حتما در دنیای مجازی و رسانه ها شنیدید که چه توهینی به بازیگر ارزنده وهمکار خوب من در کاشان ،شهر سهراب سپهری شده .فقط میتونم بگم برای اون دسته از هموطنانی که مرتکب چنین عمل زشت وپست شده اند متاسفم چرا که معتمد آریا دشمن نیست بلکه یکی از هنرمندان خوب کشورمان است .چه خوب است که دوغ را از دوشاب تشخیص دهیم .این برخورد شایسته با یک هنرمند نیست،یادمان باشد با کسانی که سرمایه های مملکت را غارت کردند چنین برخوردی نکردیم.

مهناز افشار با انتشار تصویری از معتمدآریا در اکانت توییتر خود نوشت: «مگر می‌شود «گیلانه» ما را، «روسری آبی» ما را، فاطمه معتمدآریای ما را دوست نداشت؟»

منصور ضابطیان هم با نقل خاطره از فاطمه معتمدآریا نوشت: «یك روز بهارى درچابهار،براى نقد فيلم "گيلانه"با فاطمه معتمدآريا به دانشگاه چابهار رفته ايم....جوانك سيه چرده اى راننده ماست كه شهر را به ما نشان دهد.شرم و مهربانى اهل جنوب را همراه هم دارد...طرف هاى ظهر كه مى شود مرتب بى قرار است كه حرفى بزند...اين بى قرارى را مي توانم ازنگاه هاى زيرچشمى اش به معتمدآريا بفهمم...آخرسر توى راه بازار دل به دريا مى زند و خطاب به او مى گويد:"خانوم،من تازه زن گرفته ام.زنم عاشق شماست.بعدا ميشه من يه عكس با گوشيم از شما بگيرم براش؟"

صداى تپش قلبش را مى توانم بشنوم كه منتظر جواب است.معتمدآريا لبخندهميشگي اش را پهن تر مي كند و جيغى مى كشد و مباركباد مى گويد و بلافاصله مى پرسد:"اسم زنت چيه؟"و پسرك جواب مي دهد.
"خونه تون بندره؟"
"بله ،خيلى دور نيست."
"پس بريم خونه ت با خانومت عكس بگيرم"
پسرك تا سرحد مرگ هيجان زده مى شود.انتظار اين اندازه بى ريايى و لبخند را ندارد.بازار را رها مي كنيم و مى رويم به خانه تازه عروس.در حياط مى نشينيم و چاى ميخوريم و معتمدآريا مثل يك مادر با آن دو رفتار مي كند و آن ها مثل پروانه دورش مى چرخند.معتمدآريا شماره تلفن موبايل و خانه اش را به آنها مى دهد و قول مى گيرد كه اگر تهران آمدند به خانه اش بيايند.نمى دانم هيچ وقت آمدند يا نه اما اگر آمده باشند و با آغوش باز پذيرايى شده باشند هم برايم چندان عجيب نيست.
آن روزها چندان معروف نبودم اما همان روز يادگرفتم اگر روزى هم معروف شدم رابطه ام را تحت هيچ شرايطى با مردمى كه دوستم دارند-و دوستم ندارند- قطع نكنم.من كارى به نظريات سياسى معتمدآريا ندارم چون نه از سياست سردر مى آورم ونه به آن علاقه دارم،شايد با بعضى رفتارهاى شخصى اش هم موافق نباشم اما همينقدر مى دانم كسي كه چنين چيزى را مى تواند به ديگران بياموزد،نمى تواند آدم بدى باشد،نمى تواند آدم خطرناكى باشد.خطر جاى ديگريست. (اين عكس هم مال همان سفر است كنار درياچه اي صورتى نزديك چابهار)»

شبنم مقدمی، بازیگر هم با انتشار عکسی از فاطمه معتمدآریا نوشت: از ستاره بودن ِشما كه چيزي كم نمي شود...اگر عده اي چشم ببندند...منكر باشند،ندانند...يا خود را به ندانستن بزنند...

محسن تنابنده در صفحه شخصی‌اش با انتشار عکسی از فاطمه معتمدآریا نوشت:توهين به شما بانو جان توهين به همه اهالي سينماست،،انسانم ارزوست

صابر ابر هم با انتشار عکسی از فاطمه معتمدآریا در اینستاگرام نوشت : از شرف مدح تودر کام من   گرد عبیر است و لعابم گلاب .ناصر خسرو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
12
زنده باد زنان شریف ایران زمین به خصوص خانم معتمد آریا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین