کد خبر: ۳۴۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۴

اركستر ملی با 2 خواننده در جشنواره فجر

آفتاب‌‌نیوز : فرهاد فخرالدینی درباره این برنامه به میراث خبر گفت: «قطعاتی كه قرار است در این برنامه اجرا شود، از مدت‌ها پیش آماده شده‌اند. در این برنامه 13 قطعه نواخته می‌شود. هر كدام از خوانندگان 4 قطعه را همراه اركستر اجرا می‌كنند و بقیه توسط نوازندگان اركستر اجرا می‌شود.» 

او ادامه داد: «همه قطعاتی كه سرلك اجرا می‌كند و 3 قطعه از جمشیدی، جدید هستند.» 

در این برنامه محلی‌های ایرانی، 4 مضراب چهارگاه، باغ بستان، زیبا بین، رقص گیسو، بار عشق، دلدار، شور و نوا، گلنار و....اجرا می‌شوند. 

پس از جشنواره موسیقی فجر، اركستر موسیقی ملی به باكو می‌رود تا با رامیز قلی‌اف، نوازنده نام آشنای آذری و لطفیار ایمانف خواننده، برنامه تهران را دوباره اجرا كنند. 

فخرالدینی با ابراز رضایت از این برنامه گفت: «برنامه بسیار خوب و با كیفیت اجرا شد. طوری كه قلی اف روی صحنه اعلام كرد كه این برنامه از بهترین برنامه‌هایی بود كه اجرا شد. من هم از نتیجه همكاری راضی بودم. ایمانف با سن و سال بسیار بالایی كه دارد به خوبی از عهده اجرا بر آمد. 

او اهمیت زیادی به حفظ و نگهداری صدایش می‌داد و با وجودی كه آلودگی هوا زیاد بود، توانست اجرای زیبایی داشته باشد. امیدوارم كه خوانندگان ایرانی هم به حفظ صدایشان اهمیت بدهند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین