کد خبر: ۳۴۵۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

توضیحات وزارت ورزش درباره اعزام مازیار ناظمی به آمریکا

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان تایید کرد که مازیار ناظمی به عنوان نماینده حراست به همراه تیم تیراندازی با کمان به لاس‌وگاس آمریکا اعزام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا حسنی‌خو در حاشیه‌ی مجمع فدراسیون والیبال، در مورد سفر نماینده حراست وزارت ورزش به مرحله نهایی رقابت‌های جام جهانی کامپوند در آمریکا اظهارکرد: ما پیش از این فردی به نام عباسی را به عنوان نماینده حراست در اعزام تیم ملی تیروکمان به آمریکا معرفی کرده بودیم که سفارت آمریکا به او ویزا نداد و پس از آن‌که متوجه شدیم آقای ناظمی ویزای آمریکا دارد، او را به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان معرفی کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور یک فرد به عنوان نماینده حراست نیاز به گذراندن دوره‌ای خاص دارد یا خیر؟ گفت: وقتی یک نفر حضور دارد، بهتر نیست او را اعزام کنیم؟

 به گزارش ایسنا؛حسنی‌خو هم‌چنین درباره‌ی وجود برخی اختلاف‌ها بین رییس فدراسیون تیروکمان و مجموعه وزارت ورزش و احتمال ایجاد شبهه در اعزام نماینده‌ی خاص حراست در این اعزام گفت: هیچ شبهه‌ای نباید پیش بیاید. آیا شما اختلاف سلیقه یا مشکلی با مدیر خود ندارید؟ وجود اختلاف سلیقه و مشکلات طبیعی است و این مشکل نیز حل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین