کد خبر: ۳۴۶۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

برانکو: می توانیم از سوشا استفاده کنیم/ هیچ مرجعی نگفته بازی کردن او ممنوع است

سرمربی پرسپولیس گفت می تواند در بازی با سپاهان از سوشا مکانی استفاده کند.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: «به خاطر شروع نیم فصل دوم لیگ هیجان زده هستم. می خواهیم با قدرت در ادامه مسابقات حاضر شویم. مسابقات جالبی در انتظار ماست که تا انتهای فصل باید آن ها را انجام دهیم. قشنگ تر از این نیست که ما بخواهیم با قهرمان فصل قبل، لیگ را مجددا شروع کنیم. از هواداران دعوت می کنیم به ورزشگاه بیایند.»

او ادامه داد: «با توجه به اینکه مربی سپاهان هموطن من است و شاگرد سابق من در تیم ملی کرواسی بوده، این دیدار جذابیت خاصی پیدا کرده. با تمام احترامی که برای سپاهان قائل هستم ما به چیزی جز برد فکر نمی کنیم. در این بازی نمی توانیم روی لوکا ماریچ و انصاری حساب باز کنیم. سوشا هم در لیست ما هست و می توانیم از او استفاده کنیم.»

برانکو درباره موضع گیری هواداران پرسپولیس مقابل خلعتبری گفت: «هواداران ما عالی بوده اند. آن ها مقابل استقلال نشان دادند چقدر خوب هستند. انتظار دارم فردا هم تیم را خوب تشویق کنند. خلعتبری یا هر کسی دیگر، اگر قبلا در پرپسولیس بوده الان برای باشگاه خودش انرژی می گذارد. خلعتبری امروز در پرسپولیس نیست اما علیپور و طارمی هستند. امیدوارم هواداران فقط به ورزش فکر کنند.»

برانکو در پاسخ به این سوال که شایعه شده از عملکرد لوبانف رضایت ندارد، گفت: «این موضوع صحیح نیست. می دانید که اطراف تیم ما چقدر حاشیه زیاد است. وقتی صادقی از پرسپولیس رفت، ما با کمبود دروازه بان مواجه شدیم و با محسن زاده را جذب کردیم. ماجرای سوشا اتفاق می افتاد یا نه، ما نیاز به دروازه بان داشتیم.»

او درباره حاضر نشدن بازیکنان پرسپولیس در مراسم ختم همایون بهزادی گفت: «بازیکنان الان روی بازی تمرکز دارند. من درباره بعضی موارد اطلاعات کافی ندارم. همان روز ختم، تعداد زیادی از بازیکنان را دیدم که در مراسم ختم مادر آقای نوروزعلی مسئول تدارکات تیم شرکت کرده بودند.»

به گزارش خبرآنلاین، سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا به سوشا بازی می دهد یا نه، گفت: «هیچ مرجعی تا به حال به ما نگفته که بازی کردن سوشا مکانی ممنوع است. او در تیم ما حضور دارد اما ارگان های ذی صلاح کار خودشان را می کنند. روند رسیدگی به پرونده سوشا ادامه دارد. سوشا الان جزو تیم ماست و اینکه در ترکیب باشد یا نه، در حالت رقابت است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین