کد خبر: ۳۴۶۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
پرسپولیس 2 - سپاهان 2

داربی ایران؛ جذاب، پربرخورد اما بدون برنده/ ششمین تساوی شاگردان برانکو

مصاف زیبا و جذاب تیم های پرسپولیس و سپاهان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس تهران از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

برای سپاهان در این بازی موسی اف در دقیقه 10 و لوسیانو پریرا د دقیقه 65 گلزنی کردند و گلهای پرسپولیس را نیز، علی علی پور در دقیقه 50 و کمال کامیابی نیا در دقیقه 75 به ثمر رسادند.

سپاهانی ها در ابتدا یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و با حرکت هایی که از سمت راست انجام دادند روی دروازه پرسپولیس خطرآفرین شدند اما در ادامه پرسپولیس توانست بر بازی مسلط شود و چند فرصت خوب هم روی دروازه حریف خلق کند.

نیمه نخست:


دقیقه 10: سپاهانی ها صاحب کرنر شدند و با ارسال توپ روی دروازه موسی اف به راحتی در میان مدافعان پرتعداد پرسپولیس با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد. نکته جالب روی این گل، این بود که لوبانف هیچ واکنشی نسبت به ضربه موسی اف نشان نداد.

دقیقه 23: پشت محوطه جریمه سپاهان، مهدی طارمی با یک پاس زیبا، احمد نورالهی را صاحب توپ کرد اما ضربه پای راست این بازیکن از کناره دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: باز هم سپاهانی ها صاحب کرنر شدند و باز هم موسی اف خطرساز شد. یاران سپاهان با ارسال توپ روی دروازه، فرصت خوبی را برای موسی اف مهیا کردند اما ضربه سر این بازیکن از کناره دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: روی حرکت خوبی که سرخپوشان تهرانی انجام دادند، مهدی طارمی سمت چپ محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک پاس زیبا عالیشاه را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم


دقیقه 50: شاگردان برنکو حرکت زیبایی را از سمت راست انجام دادند و در ادامه محسن مسلمان با ارسال توپ روی دروازه، فرصت خوبی را برای علی‌پور ایجاد کرد و این مهاجم با یک ضربه سر زیبا دروازه را باز کرد.

دقیقه 52: باز هم علی علی پور درون محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و درحالی که می‌توانست گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او را رحمان احمدی مهار کرد.

دقیقه 63: وریا غفوری، روی پاس خوب یارانش درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با جا گذاشتن دو مدافع سرخ پوش، دروازه را هدف قرار داد اما شوت پای راست او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: روی یک ضد حمله، شاگردان استیماچ، سنیاد ایبریچیچ را صاحب توپ کردند و او نیز با یک پاس زیبا فرصت خوبی را برای پریرا ساخت تا این مهاجم گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 75: سرخپوشان تهرانی حرکت خوبی را از سمت چپ انجام دادند و با ارسال توپ درون محوطه جریمه، طارمی را در موقعیت قرار دادند که پس از برگشت، توپ مقابل کمال کامیابی نیا افتاد و او با یک شوت محکم و مهار نشدنی دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه 77: مهدی طارمی روی یک ضد حمله با رحمان احمدی تک به تک شد و پادوانی نیز بیرون محوطه جریمه روی طارمی مرتکب خطا شد تا این مهاجم نقش بر زمین شود. داور مسابقه نیز با کارت قرمز پادوانی را از بازی اخراج کرد. در ادامه رامین رضاییان پشت توپ قرار گرفت اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87: امید عالیشانه در یک حرکت تیمی خوب با پاس عرضی در مقابل دروازه و در حالی که هیچ بازیکن دیگری به غیر از رحمان احمدی مقابل توپ نبود طارمی را صاحب توپ کرد اما آقای گل لیگ به سادگی تمام این موقعیت را از دست داد تا بهترین بخت سرخ‌ها برای زدن گل پیروزی از دست برود.

پرسپولیس امروز با ترکیب لوبانف، بابک حاتمی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، رامین رضاییان، احمد نورالهی (46 علی علی پور) ، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده ( 70 میلاد کمندانی )، محسن مسلمان، امید عالیشاه و مهدی طارمی به میدان رفت.

سپاهان نیز با ترکیب رحمان احمدی، لئوناردو پادوانی، حبیب گردانی، محرم نویدکیا (65 سنیاد ایبریچیچ ) ، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری ( 73 امین منوچهری )، عبداله کرمی، علی کریمی، فوزیل موسی اف، وریا غفوری و لوسیانو پریرا در میدان حضور داشت.

پرسپولیس امروز با ترکیب لوبانف، بابک حاتمی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، رامین رضاییان، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه و مهدی طارمی به میدان رفت.

سپاهان نیز با ترکیب رحمان احمدی، لئوناردو پادوانی، حبیب گردانی، محرم نویدکیا، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، عبداله کرمی، علی کریمی، فوزیل موسی اف، وریا غفوری و لوسیانو پریرا در میدان حضور داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
1
شما هنوز معنی داربی رو نمی دونید!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین