کد خبر: ۳۴۶۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد

بارش برف و سری هوا روز چهارشنبه موجب تعطیلی مدارس در برخی شهرهای استان اردبیل شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد: مدارس نوبت صبح مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در اردبیل، ارشق، لاهرود، مشگین شهر، نمین و هیر امروز (چهارشنبه) تعطیل است.

بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل، هم اکنون دمای هوا در اردبیل 8 درجه زیر صفر ، سرعین و نیر 6 درجه زیر صفر ، مشگین شهر و خلخال 5درجه زیر صفر و گرمی و بیله سوار صفر درجه سانتی گراد می باشد.

هوای این مناطق نیمه ابری تا ابری در برخی مناطق همراه با بارش پراکنده برف پیش بینی شده است.
مرکز مدیریت راههای استان اردبیل نیز اعلام کرد: بیشتر جاده های شمالی و جنوبی استان به ویژه جاده خلخال - اسالم و صایین در محور نیر - سراب شاهد کولاک و بخبندان بوده و رانندگان باید در گذر از این محورها نکات ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب های بسیار تندی به زمین های کم ارتفاع اطراف خود شامل کرانه های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت های کم ارتفاع استان های آذربایجان شرقی و زنجان منتهی می شود و به همین لحاظ جاده های این استان اغلب دارای پیچ ها و شیب های بسیار تند هستند.

هشت گردنه سخت گذر حیران ، صایین ، بودالالو ، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره آغاج و اسلام آباد در راه های ارتباطی این استان قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین