کد خبر: ۳۴۶۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

اعتراض نمایندگان آسیایی فوتبال ایران به رای AFC

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از اعتراض چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به رای AFC درباره اختلاف ایران و عربستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده پس از جلسه امروز مدیران چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با علی کفاشیان و مهدی تاج گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم که مهم‌ترین نتیجه‌اش این بود که در اولین فرصت یعنی ظرف 48 ساعت آینده، چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به رایی که AFC درباره اختلاف ایران و عربستان صادر کرده و خواسته بازی‌های نمایندگان این دو تیم در کشور ثالث برگزار شود، اعتراض کنند.

وی ادامه داد: کشورهای حوزه خلیج فارس شرایط سختی را برای فوتبال ایران ایجاد کرده‌اند و مسائل سیاسی را نیز در فوتبال دخیل کرده‌اند.

قنبرزاده با بیان اینکه 4 تیم باشگاهی ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا موضوع طرح شکایت به فیفا را مد نظر قرار خواهند داد گفت: ظرفیت‌های حقوقی این کار وجود دارد و خط قرمز باشگاه‌های ایرانی این است که عزت و اقتدار کشور زیر سوال نرود.

مدیرعامل باشگاه نفت با اشاره به اینکه مکاتباتی با وزارت ورزش و جوانان نیز انجام خواهد شد گفت: ما آن‌ها را در جریان کار قرار می‌دهیم تا اگر توصیه‌ای دارند ارائه کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح شکایت از طریق باشگاه‌های ایرانی انجام و از طریق فدراسیون فوتبال به فیفا یا AFC ارجاع می‌شود گفت: باشگاه نفت فعلا در مرحله پلی‌آف است و ما نسبت به مسائل پیش آمده اعتراض داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین