کد خبر: ۳۴۶۸۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

اظهارنظر سردار‌نقدی درباره انتخابات: مجلس این دوره را باید محکم ببندیم!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از کودتای 28 مرداد در ایران، آمریکا به جای شاه حکومت می‌کرد و در همه سازمان‌ها مستشاران آمریکایی حضور داشتند و آنها بودند که برای کشورمان تصمیم می‌گرفتند./آمریکا‌یی‌ها از زمان کودتای 28 مرداد برای ایران تصمیم‌گیری می‌کردند / برداشتن تحریم بانک سپه در قبال آزادی جیسون رضائیان رقم خورد
آفتاب‌‌نیوز :
فارس نوشت: سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در همایش بصیرتی ارکان حلقه‌های صالحین در حسینیه امام خمینی(ره) اظهار کرد: یاد ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب را گرامی می‌داریم اما باید بدانیم که چرا انقلاب اسلامی در 22 بهمن به پیروزی رسید.

وی افزود: واقعیت این است از کودتای 28 مرداد در ایران، آمریکا به جای شاه حکومت می‌کرد لذا در تمام سازمان‌ها مستشاران آمریکایی حضور داشتند و آنها بودند که برای کشور تصمیم می‌گرفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حرکت مردم برای پیروزی انقلاب، جوششی علیه کودتای آمریکایی‌ها در کشور بود و از این رو باید بگوییم که دهه فجر یک حرکت عظیم مردمی در برابر اطلاعت از ولایت بود که با فرمان ولی‌فقیه صورت گرفت. آمریکا که تا قبل از پیروزی انقلاب از شاه حمایت می‌کرد با سرنگونی نظام شاهنشاهی تمام شگردهای خود را به کار گرفت و چندین کودتا کردند که در همه آنها شکست خوردند، همچنین شورش‌هایی در مناطق مرزی کشور به راه انداختند و ترور شخصیت‌های انقلابی را در دستور کار خود قرار دادند و در پایان چون نتیجه‌ای از دسیسه‌های قبلی خود به دست نیاورده بودند هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند.

وی بیان کرد: امام راحل دو پیام در روز سی‌ویکم شهریور دادند که در هر دوی آنها فرمودند صدام به دستور آمریکا به کشور حمله کرده که سند این گفته‌ها چند ماه بعد فاش شد و این عمق بصیرت امام راحل را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فتنه‌گرهای سال 78، اظهار کرد: آن‌ها بعد از جنگ در این فتنه شکست خوردند، همان‌هایی که پیراهن خون آلود دروغین را به دست خود گرفتند و عکس‌هایشان در اینترنت موجود است که در داخل کاخ سفید حاضر شدند و رئیس جمهور آمریکا هم آنها را دلداری داد.دشمن در فتنه 88 می‌خواست فتنه 78 را که شکست خورده بود، پیروز کند که با حماسه 9 دی مردم مجددا آن فتنه را نیز در نطفه خفه کردند.

نقدی گفت: رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد که تحریم‌ها به نتیجه نمی‌رسد و ما باید مذاکره کنیم و بارها این حرف توسط وزیر خارجه آمریکا گفته شد که مجبور بودیم مذاکره کنیم و این موضوع نشان از شکست آنها در تمام حوزه‌ها و موارد دارد و باید گفت امروز آمریکا در همه عرصه‌ها با هر توطئه‌ای که بوده شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را به معنای نفوذ دانستند، بیان کرد: آمریکا امروز خلع سلاح شده و دستش خالی است و می‌خواهد نفوذ کند لذا همانند سخنان رهبر انقلاب آنها می‌خواهند با نفوذ فردی وارد سیستم‌های ما شوند که نمونه‌اش هم جیسون رضاییان است که بعد مشخص شد جاسوس بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: وی ظاهرا خبرنگار بود اما مشخص شد نه تنها از مسئولان اطلاع داشت بلکه از آنها عکس هم داشته و برای همین برای آزادی این فرد آمریکا تحریم بانک سپه را برداشت و یک‌میلیارد و 700 میلیون دلار اموال بلوکه شده کشور را آزاد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هنگامی که لانه جاسوسی را دانشجویان گرفتند، آمریکا پول‌های کشور را بلوکه کرد و برای پس گرفتن گروگان‌ها تعهد داد که اموال بلوکه شده ایران را باز می‌گرداند و در امور داخل کشور دخالت نمی‌کند اما دیدیم که 37 سال است پول‌های ما بلوکه ماند.

نقدی ادامه داد: آنچه مسلم است اینکه آمریکا بارها خلاف تعهدش عمل کرده در نتیجه باید گفت آنها می‌خواهند ایران را براندازی کنند و به همین منظور بودجه‌ای امسال تصویب کرده که در ایران و برخی کشورها دموکراسی ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ما که قسم خوردند مدافع قانون اساسی و حقوق مردم ایران باشند هیچ کاری در برابر این موضوع نکردند، اظهار کرد: نفوذ‌فردی در کشور اتفاق افتاده و می‌بینیم که افراد نفوذی ساعاتی بعد از فرمایشات رهبری علیه سخنان ایشان حرف می‌زنند.امام راحل القاب زیادی به آمریکا دادند که نمونه‌های آن رژیم قرون وسطایی، ابر جنایتکار و تروریست بد ذات است اما برخی افراد در کشور می‌خواهند بگویند آمریکا عوض شده و آمریکای جدید است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اما باید گفت از همه جنایت‌های آمریکایی‌ها که بگذریم چطور می‌توانیم از خون شهدایمان بگذریم، روزی نیست همکاران ما در جاده‌های مرزی تله‌های انفجاری جمع نکنند به طوری که برخی از آنها هم شهید می‌شوند.

سردار نقدی با اشاره به دستگیری سربازان آمریکایی گفت: اگر آمریکا عوض شده ناوهای و بهپادهایی که در منطقه می‌بینیم مال چی کسی است؟ برخی در این بین رابطه با آمریکا را برای برداشتن تحریم‌ها می‌خواهند اما در مهرماه سال 1394 در مجلس نمایندگان قانون تصویب شد که دولت آمریکا حق لغو تحریم‌های ایران را ندارد مگر آنکه غرامت 46 میلیون دلاری کشته‌های ما در لبنان را از آنها بگیریم لذا باید گفت اکثر تحریم‌ها همچنان برقرار است.

وی با بیان اینکه یکی از القاهای برخی افراد داخلی این است که می‌گویند پیشرفت ما در عرصه‌های گوناگون در گروی سازش با آمریکا است، اظهار داشت: 50 سال وضعیت ما با آمریکا این چنین بود، به نحوی که در شهر‌هایمان پزشک‌های بنگلادشی و هندی مردم ما را معالجه می‌کردند و این ثمره دوستی با آمریکا بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همچنین در بعد مسایل عمرانی بسیاری از جاده‌های ترانزیتی ما خاکی بود لذا وضع ایرانی که روزی 6 میلیون نفت می‌فروخت این چنین بود.اگر بناست با دوستی آمریکا وضعمان پیشرفت کند، باید گفت با 37 سال مبارزه با آمریکا در عرصه‌های مختلفی پیشرفت کردیم، اتم را هم شکافتیم و ماهواره پرتاب کردیم و این در صورتی بوده که بدون دخالت برای کشور تصمیم‌گیری کرده و امنیت کامل را نیز تامین کردیم.

نقدی خاطرنشان کرد: وضع دوستان آمریکا به گونه‌ای است که کشوری مانند عربستان روزی 10 میلیون بشکه نفت از آن خارج می‌شود اما مردمش وضعیت فقیرانه‌ای در مناطق مختلف دارند.

وی با بیان اینکه آمریکا از جریان پر قدرت و پر شتاب اسلام وحشت زده است، اما چون زورشان نمی‌رسد می‌خواهند ما را استحاله کنند، اظهار کرد: یکی از نفوذگاه‌های آنها مجلس است، اگر آدم‌هایی که خوشبین به آمریکا هستند راه پیدا کنند، کارمان تمام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر رقابت‌ انتخاباتی بین بچه‌های انقلابی به وجود بیاید و فردی که اهل سازش با آمریکاست وارد مجلس شود، آنگاه به گردن همه ماست، لذا این دوره خطر است چرا که رهبر معظم انقلاب دو هفته پیش فرمودند دوره حساسی است و آمریکا به این انتخابات چشم دوخته بنابراین مجلس این دوره را باید محکم ببندیم و اجازه نفوذ ندهیم. اگر مشکلات اقتصادی داریم ناشی از ضعف ایمان است، لذا حلقه‌های صالحین را باید جدی گرفت و نیروهایی باید تربیت کرد که کارآمد باشند به طوری که در روز تاسوعا به مانند برخی نروند اسکی روی آب انجام دهند چون استمرار پیروزی انقلاب مقاومت است نه سازش.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمود
|
United States of America
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
1
0
آقاي نقدي منظورت چيه؟ تو فقط يك راي داري. مگه قراره مجلس رو تو ببندي؟؟؟!!!!! اين مردم هستند كه راي ميدن و مشخص ميكنن كي بره تو مجلس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
انشاالله در 7 اسفند مردم خود تصمیم خواهند گرفت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین