کد خبر: ۳۴۶۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰

جدیدترین عنوان برای عادل فردوسی‌پور با «هنر ژرف اندیشیدن»

«هنر شفاف اندیشیدن» عادل فردوسی پور به چاپ چهاردهم رسید و همچنان پرفروش ترین کتاب سال است.
آفتاب‌‌نیوز :
 نام مجری 90 سبب شده تا کتاب هنر شفاف اندیشیدن رولف دوبلی پر فروش ترین کتاب سال ایران باشد. این کتاب که هفته هاست صدرنشین فروش هفتگی کتاب های کشور قرار دارد ، توانسته به چاپ چهاردهم برسد. به گفته عادل فردوسی پور ، چاپ دوازدهم این کتاب به پایان رسیده ، چاپ سیزدهمش به بازار آمده و چاپ چهاردهم آن هم آماده شده است.

این کتاب به عکس کتاب قبلی عادل که درباره فوتبال بود و او کتاب «فوتبال علیه دشمن» سایمون کوپر را ترجمه کرده بود، سال قبل زمان زیادی گذاشت و کتاب دوبلی را همراه با دو نفر از دوستانش ترجمه کرد. فردوسی پور که به سبکی کاملا سنتی و به صورت دست نویس ترجمه می کند ، درباره این ترجمه گفته بود: «این قدر که حجم نوشته هایم زیاد شده بود ، انگشتانم بر اثر فشار خودکار باد کرده بود.»

تا به حال بیش از 25 هزار نسخه از این کتاب فروش رفته و با دو چاپ جدید ، تیراژش به حدود 30 هزار نسخه می رسد و اگرچه در مقیاس با آمار فروش کتاب در کشورهای پیشرفته دنیا ، رقم چشمگیری نیست اما در این بازار راکد فروش کتاب داخلی ، این یک رکورد بی نظیر محسوب می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ فردوسی‌پور سال هاست که پر بیننده ترین برنامه تلویزیونی را در اختیار دارد . محبوب ترین مجری و چهره تلویزیونی ایران است . بهترین گزارشگر فوتبال محسوب می شود و حالا عنوان«پرفروش ترین نویسنده کتاب» را در بازار کتاب ایران هم بدست آورده است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین