کد خبر: ۳۴۷۰۸۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

حدادعادل: پیروزی اصولگرایان در انتخابات براحتی امکان‌پذیر نیست/دشمن می‌خواهد انتخابات را مهندسی کند

سخنگوی مجمع اصولگرایان گفت: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت تنها در بین اصولگرایان بود ولی در دهمین دوره انتخابات مجلس، وضعیت فرق کرده و پیروزی اصولگرایان براحتی امکان پذیر نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامعلی حدادعادل روز جمعه در همایش اصولگرایان اصفهان در حسنیه جواد الائمه اصفهان با بیان اینکه انتخابات مجلس دهم با انتخابات مجلس نهم قابل مقایسه نیست تاکید کرد: اصولگرایان حتی اگر با هم متحد شوند، پیروزی آنها در انتخابات آسان نیست. 

به گزارش آفتاب، وی اصولگرایان را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به وحدت فراخواند و گفت: وجود لیست های متعدد از اصولگرایان مردم متدین انقلابی را برای انتخاب نمایندگان مورد نظر خود از بین اصولگرایان سردرگم می کند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این صورت، اصولگرایان به دست خود شکستشان را رقم می زنند و زمینه پیروزی رقیب را فراهم می کنند. 

وی با ابراز خرسندی از روند شکل گیری مجمع اصولگرایی در اصفهان تصریح کرد: اصفهان همیشه در شرایط حساس دین خود را به انقلاب ادا کرده و شهر مدرس ها و شهید بهشتی ها است. 

سخنگوی مجمع اصولگرایان کشور، اصولگرایی را دفاع از ارزش های امام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب پرچمدار دفاع از ارزش های امام و انقلاب است و اصولگرایی به معنای چوب لای چرخ دولت گذاشتن نیست.

وی ادامه داد: جایی که دولت درست کار می کند باید حمایت کرد و این وظیفه ای است که امام، رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی بر آن تاکید دارند. 

حداد عادل در عین حال افزود: جایی که اشکالی وجود دارد، و احتمال ورود عناصر فتنه احساس شود، ساکت نمی نشینیم. 

سخنگوی مجمع اصولگرایان کشور با بیان اینکه مبنای مخالفت و موافقت ما باید رضای خدا باشد، اظهارکرد: یکی از جلوه های اصولگرایی آن است که اگر باید صحنه نامزدی انتخابات را ترک کنیم، کنار برویم زیرا مهم آن است که بدنه مجلس اصولگرا باشد نه اینکه ما رای بیاوریم. 

وی اظهار کرد: اگر کسی برای خدا احساس تکلیف کرده است که به صحنه بیاید و می داند حضور وی موجب تشتت اصولگرایان می شود باید برای خدا احساس تکلیف کند و کنار برود. 

حداد عادل تصریح کرد: مهم آن است که مجلس آینده، مجلسی باشد که در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از جمله اقتصاد مقاومتی گام بردارد. 

وی با اشاره به پر رنگ شدن مسئله نفوذ در سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از راههای نفوذ دشمن، انتخابات است که دشمن می خواهد از این طریق انتخابات را مهندسی کند. 

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان هفتم اسفندماه امسال برگزار می شود.

سخنگوی مجمع اصولگرایان کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شعار محوری انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، گفت: در دوران پهلوی کشور ما استقلال نداشت و کودتای انگلیسی اسفند 1299 و کودتای 28 مرداد 1332 از نشانه های عدم استقلال سیاسی ایران و دخالت انگلیس و آمریکا در سرنوشت مردم ایران بود. 

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی، مردم در انتخاب نماینده خود نیز نقشی نداشتند و فهرست نمایندگان در دربار و توسط سفارتخانه های خارجی بسته می شد. 

حداد عادل با بیان اینکه رابطه استقلال و آزادی یک رابطه دو سویه است، افزود: استقلال، رهایی از سلطه بیگانه است و کسانی که بر آزادی فردی تاکید می کنند باید بدانند بزرگترین آزادی، آزادی ملت و استقلال آنهاست که انقلاب برای ملت ایران فراهم کرد.

وی اضافه کرد: اگر استقلال نداشتیم، کشورهای 1+ 5 حاضر نبودند اینگونه با نمایندگان دولت ایران وارد مذاکره شوند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در تاریخ سابقه ندارد که وزاری خارجه کشورهای ابرقدرت اینگونه پای میز مذاکره بنشینند بگونه ای که وزیر امور خارجه آمریکا در مراحل پایانی مذاکرات 18روز وقت خود را صرف مذاکره با نمایندگان ایران کرد. 

وی اظهارکرد: اگر مردم ایران ، امروز خود را برای انتخابات پرشور آماده می کنند به دلیل این است که به وجود آزادی در انتخابات و سالم بودن آن ایمان دارند. 

حداد عادل گفت: جمهوری اسلامی ایران اهل تقلب نیست و کسانی که در فتنه 88 برای رسیدن به قدرت به نظام تهمت تقلب زدند بزرگترین جفا و ظلم را به ملت ایران کردند. 

وی گفت: بزرگترین ویژگی انقلاب ایران این است که بر مبنای دین و اسلام شکل گرفت و امام خمینی (ره) قیام خود را از همان ابتدا و به حکم دین و وظیفه شرعی آغاز کرد و این موجب رابطه قلبی و ایمانی ملت ایران با ایشان شد. 

وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران نظریه جدایی دین از سیاست که بعد از رنسانس پرونده اش بسته شده بود را با شکست مواجه کرد. 

سخنگوی مجمع اصولگرایان کشور افزود: حضور دین در عرصه سیاست نشان داد که نه تنها می توان کشور را از استبداد نجات داد بلکه می توان آن را اداره کرد و نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس مشاهده شد.  انقلاب اسلامی در بعد خارجی نیز مانع تحقق اهداف دشمن و شکل گیری خاورمیانه جدید شد. 

حداد عادل به نقشه دشمن برای شکست دین در عرصه سیاست اشاره کرد و گفت: توطئه آنها این است که از طریق ایجاد اختلاف های مذهبی، کشورهای اسلامی را به خود مشغول کنند تا سوریه ای که در جبهه مقاومت قرار داشت مشغول به دفع تروریست ها شود. 

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
0
10
با حضور مردم دشمن در كشور جايي ندارد لذا نگران نباشيد جناب حداد مردم مي دانند به چه كسي راي دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
0
0
دشمن کیه با این جملات می خواهید رای بیاربد
ملت
|
Sweden
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
0
2
دشمن می‌خواهد انتخابات را مهندسی کند???????
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
نگران نباش بدتر نخواهد شد
خروس بی محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
لطف کنید از انتخابات کنار بروید فامیل دور
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین