کد خبر: ۳۴۷۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

44 عضو داعش در شمال رمادی عراق کشته شدند

فرمانده عملیات استان الانبار عراق روز یکشنبه از کشته شدن 44 تروریست داعشی و انهدام هفت خودروی بمب گذاری شده آنها در شمال شهر رمادی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری المسله، اسماعیل المحلاوی فرمانده عملیات الانبار اعلام کرد: یگان دهم ارتش با پشتیبانی نیروهای جنگجوی عشایر و هماهنگی جنگنده های ائتلاف ضد داعش توانستند حملات متفرقه تروریست های داعش طی 24 ساعت گذشته به بخش شمالی شهر رمادی را دفع کنند.

وی افزود: در جریان دفع حملات تروریست ها، 44 داعشی کشته و 7 خودروی بمب گذاری شده آنها که از سوی عوامل انتحاری هدایت می شد، منهدم شد.

محلاوی روز گذشته (شنبه) نیز از دفع حمله تروریست های داعش به مقر یگان دهم ارتش در شمال رمادی و انهدام سه خودروی بمبگذاری شده آنها خبر داده بود.

در همین حال یک منبع امنیتی در استان الانبار اعلام کرد که نیروهای امنیتی موفق شدند سه عنصر تروریستی را در شرق شهر فلوجه به قتل برسانند.

این منبع عراقی که اشاره ای به نامش نشده است، افزود: این تروریست ها در حال بمب گذاری یکی از جاده های اصلی منتهی به مرکز شهرستان کرمه در شرق فلوجه بودند که به دست نیروهای امنیتی کشته شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی همچنان به پیشروی های خود در مناطق شرقی فلوجه برای محاصره کامل و یورش به آنها ادامه می دهند.

تروریست های داعش در خرداد ماه سال گذشته بخشی از عراق از جمله مناطقی در استان الانبار را به کنترل خود در آوردند و مرتکب جنایت های بی شماری در این کشور شدند.

این در حالی است که نیروهای عراقی با حمایت نیروهای مردمی در هفته های اخیر موفق شدند تروریست های را از برخی از مناطق استان الانبار بیرون برانند و پیروزی های بسیاری علیه داعشی ها کسب کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین