کد خبر: ۳۴۷۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

ازدواج 200 زوج دانشجوی دانشگاه تهران زیر بارش شدید برف+تصاویر

نوزدهمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی با حضور 200 زوج دانشجو برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام کلانتری رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در این مراسم با بیان اینکه عصر امروز نوزدهمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی با حضور 200 زوج دانشجو برگزار می‌شود، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امروز مراسم عقد نمادین 200 زوج دانشجو در دانشگاه تهران و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می شود.

وی افزود: زوج‌های دانشجو در قالب یک کاروان با 200 دستگاه تاکسی به سمت ایستگاه راه‌آهن حرکت کرده و از آنجا با قطار به مشهد سفر خواهند کرد.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه این زوج های جوان سه روز در مشهد خواهند بود، گفت: هدایایی نیز از طرف ریاست دانشگاه تهران برای این افراد در نظر گرفته شده است.

همچنین مهندس بابایی شهردار منطقه 6 نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرداری تهران چند سال است در راستای ترویج سبک زندگی و ازدواج با دانشگاه همکاری می‌کند، گفت: در اقدامی مشترک، امروز 200 زوج زندگی مشترک خود را با سفر به مشهد مقدس آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه تهران در زیر بارش شدید برف انجام گرفت و به صورت نمادین خطبه عقد برای یک زوج دانشجو قرائت شد.

این در حالی است که دکتر نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران به دلیل بارش شدید برف در ترافیک گرفتار شد و نتوانست خود را به محل برگزاری جشن برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
0
0
بسم الله الرّحمن الرّحیم

وااااااااااااااااای .... چقد ناز بود ... الهی خدا همه شون رو عاقبت به خیر کنه...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین