کد خبر: ۳۴۷۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
حواشی روز هشتم جشنواره سی و چهارم

فرار کارگردانان از رو به رو شدن با خبرنگاران +تصاویر

هشتمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آرام ترین روز را در کاخ رسانه های برج میلاد رقم زد.
آفتاب‌‌نیوز : هشتمین روز از جشنواره فیلم فجر در حالی سپری شد که نشست خبری هیچ کدام از فیلم هایی که در روز هفتم به نمایش درآمده بودند برگزار نشد.

به گزارش میزان، گویا صاحبان آثاری همچون "دختر"،"مالاریا"و" خماری" ترس از رو به رو شدن از رسانه ها را داشتند حالا با تمام این تفاسیر همچنان بی نظمی برگزار کنندگان جشنواره فیلم فجر رانباید فراموش کرد زیرا می توانستند برگزار نشدن نشست ها را زودتر اعلام کنند همین امر باعث شده بود تا خبرنگارانی که روز قبلش تا پاسی از شب برای پوشش اخبار جشنواره بیدار باشند سردرگم و معترض شوند.

فرار کارگردانان از رو به رو شدن با خبرنگاران/ یک کارگردان دیگر هم به روی فرش قرمز کاخ جشنواره نیامد+عکس

عوامل"اژدها وارد می شود" هم به روی فرش قرمز نیامدند

پس از آنکه عوامل فیلم سینمایی"مالاریا" روز هفتم جشنواره به روی فرش قرمز نیامدند مانی حقیقی هم بهتر دید بر روی فرش قرمز قرار نگیرد و پیامی با همین محتوا به اهالی رسانه ارائه داد که به این شرح است: پيغام گروه سازنده فيلم "اژدها وارد مى شود!" به دوستان خوب عكاس و خبرنگار در برج ميلاد: گروه سازنده فيلم امشب روى فرش قرمز برج ميلاد حاضر نخواهد شد، ولى همه ما پيش از نمايش فيلم، در سالن برج حضور خواهيم داشت و در خدمت شما خواهيم بود. علاوه بر اين، بازيگران اصلى و كارگردان فيلم فردا، بيستم بهمن، در نشست مطبوعاتى فيلم شركت خواهند كرد و به پرسش هاى شما پاسخ خواهند داد. وعده ما نيمه شب امشب، سالن نمايش برج ميلاد: اژدها وارد مى شود!

فرار کارگردانان از رو به رو شدن با خبرنگاران/ یک کارگردان دیگر هم به روی فرش قرمز کاخ جشنواره نیامد+عکس

از دیگر حواشی روز هشتم جشنواره در برج میلاد این بود که در آخرین ساعات اعلام شد نشست خبری فیلم سینمایی"پل خواب" به کارگردانی "اکتای براهنی" در روز نهم برگزار نمی شود.

نکته ای که وجود دارد این است که این فرار کارگردانان از روبه رو شدن با خبرنگاران برای چیست آیا ترس از نقد آثارشان را دارند یا آثار خود را خالی از ضعف می دانند؟

فرار کارگردانان از رو به رو شدن با خبرنگاران/ یک کارگردان دیگر هم به روی فرش قرمز کاخ جشنواره نیامد+عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین