کد خبر: ۳۴۸۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

شهادت 47 مامور ناجا در شهرها و مرزها از ابتدای سال تاکنون

رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا از شهادت 47 نفر از ماموران نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون در درگیری با اشرار و قاچاقچیان در شهرها و مرزها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سردار "صادق معینی" مشاور فرمانده ناجا و رئیس مرکز امور ایثارگران نیروی انتظامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس ضمن اعلام خبر شهادت 47 نفر از ماموران نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون، گفت: این ماموران در عملیات‌های شهری و مرزی در درگیری با قاچاقچیان و اشرار برای استقرار امنیت در کشور به شهادت رسیدند.
 
وی ادامه: 2 تن از این شهدا، جانباز 70 درصد بودند که بر اثر شدت جراحت‌ها به شهادت رسیدند.
 
سردار میعنی تصریح کرد: ماموران ژاندارمری، شهربانی و کمیته در دوران دفاع مقدس و ماموران نیروی انتظامی پس از دوران دفاع مقدس، در ماموریت‌ها و عملیات‌ها رشادت‌های بسیاری از خود نشان دادند. نیروی انتظامی افتخار دارد که راه دفاع از انقلاب اسلامی، 20 هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در بین شهدای ناجا، حدود 20 نفر از شهدای اقلیت‌های دینی هستند و تعداد بسیاری از شهدا و جانبازان نیز از اهل تسنن هستند.
 
رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا بیان کرد: طرحی به نام "یادی از آسمان‌ها" در استان‌ها اجرا خواهد شد که طی این طرح فرماندهان ناجا در استان‌ها، شهرستان‌ها و مرزبانی‌ها ماهی یک بار با یک خانواده شهید امنیت دیدار می‌کنند. طبق همین طرح روسای کلانتری نیز دو سه ماهی، یک بار با خانواده‌های شهدا دیدار خواهند کرد.
 
سردار معینی در پایان گفت: عکس شهدای امنیت هر منطقه در کلانتری آن منطقه نصب خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین