کد خبر: ۳۴۸۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

برندگان احتمالی سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر چه کسانی هستند؟!

به‌نظر می‌رسد در سی وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر جوایز به گونه‌ای اهدا شود که هیچ فیلمی بیشترین جوایز را کسب نکرده و به نوعی جوایز بین فیلم‌ها تقسیم شود.
آفتاب‌‌نیوز :
بد نیست شانس‌های احتمالی جوایز اصلی جشنواره سی‌وچهارم فیلم فجر را مرور کرده و با دخالت دادن برخی شنیده‌ها و احتمالات؛ سیمرغ‌ها پیش از آنکه هیات داوران درمیان برندگان نهایی تقسیم کنند؛ ما میان شانس‌های جشنواره تقسیم کرده و بازی احتمالات را در تقسیم جوایز به تماشا بنشینیم.

براساس احتمالات و شنیده‌ها؛ در بخش هنر و تجربه به پاسداشت فعالیت‌های ایرج کریمی (فیلمساز فقید سینمای ایران) سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران به ایرج کریمی کارگردان فیلم سینمایی نیم‌رخ‌ها اهدا خواهد شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم این بخش به فیلم چهارشنبه به کارگردانی سروش محمد‌زاده خواهد رسید.

در بخش نگاه نو شانس دریافت سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای فیلم سینمایی ابد و یک روز به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی سعید روستایی بالاست و احتمالا جایزه ویژه نیز به محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم ایستاده در غبار می‌رسد.

در بخش سودای سیمرغ، شانس رضا میرکریمی برای دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی برای فیلم دختر بالاست و تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن نیز به مینا ساداتی بازیگر فیلم امکان مینا به کارگردانی کمال تبریزی تعلق می‌گیرد.

 در رشته بهترین بازیگری مرد؛ شانس رضا کیانیان بازیگر فیلم کفش‌هایم کو برای دریافت سیمرغ بالاست و تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن به شبنم مقدمی بازیگر دو فیلم زاپاس و نفس احتمالا تعلق می‌گیرد.

نوید محمدزاده بازیگر فیلم ابد و یک روز نیز که در زمان نمایش فیلم عصبانی نیستم شانس دریافت سیمرغ را داشت، امسال شانس بسیار بالایی دارد تا برای بازی در فیلم ابد و یک روز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کند.

در رشته بهترین فیلم‌برداری نیز شانس هومن بهمنش فیلمبردار فیلم اژد‌ها وارد می‌شود بالاست. همچنین سیمرغ بهترین تدوین احتمالا به هایده صفی‌یاری برای تدوین فیلم لانتوری تعلق می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد در بخش بهترین موسیقی به احتمال زیاد سمیرغ بلورین به کریستف رضایی برای فیلم اژد‌ها وارد می‌شود یا کارن همایونفر برای فیلم بادیگارد اهدا شود. در رشته بهترین صدا نیز شانس بهمن اردلان و سیدعلیرضا علویان صدابردار و صداگذار فیلم بادیگارد بالاست.

سمیرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس احتمالا به اصغر نژادایمانی برای فیلم نفس اهدا می‌شود و تندیس بهترین چهر‌ه‌پردازی نیز به سعید ملکان برای فیلم‌های ابد و یک روز و امکان مینا می‌رسد.

در رشته بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بصری شانس سیدهادی اسلامی برای فیلم بادیگارد و یا فرید ناظرفصیحی برای فیلم نفس بالاست.

در بخش بهترین فیلم‌نامه نیز شانس مهران کاشانی فیلم‌نامه‌نویس فیلم دختر بالاست و احتمال اینکه سیمرغ بلورین بهترین فیلم نیز به منوچهر محمدی تهیه‌کننده فیلم امکان مینا تعلق بگیرد؛ وجود دارد.
منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین