کد خبر: ۳۴۸۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

ناتو برای مبارزه با داعش در عراق، نیرو اعزام می‌کند

«اشتون کارتر» وزیر دفاع امریکا پس از نشست ناتو در بروکسل، اعلام کرد که در این سازمان، برای اعزام نیرو به عراق برای مبارزه با داعش به توافق رسیده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
«اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا که امروز برای نشست سازمان پیمان آتلانیتک شمالی (ناتو) در بروکسل حضور داشت، پس از نشست ناتو با اعلام اینکه کشورهای ائتلاف جهانی علیه داعش، عملیات هوایی خود علیه این گروه تروریستی را افزایش خواهند داد، گفت: کشورهای عربی خلیج [فارس] برای ارائه کمک بیشتر به ائتلاف ضد داعش اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در ابتدا در مورد عراق گفت: برای اعزام نیروهایی از ناتو به عراق برای مبارزه با داعش به توافق رسیده‌ایم و لازم است تا برای بازپس‌گیری موصل و الرقه از دست داعش عجله کنیم و آماده هستیم تا برای حمله علیه داعش به کارمان سرعت ببخشیم.

به گزارش فارس، کارتر در این مورد افزود: استفاده از نیروهای ناتو در ائتلاف جهانی ضد تروریسم را بررسی می‌کنیم اما برای مبارزه با داعش نیازمند حمایت‌های مختلفی هستیم و این حمایت‌ها صرفا کمک نظامی نیست.

وزیر دفاع‌ آمریکا همچنین در مورد سوریه نیز گفت: بحران سوریه باید از طریق سیاسی که مورد پذیرش همه طرف‌های سوری باشد، به پایان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین