کد خبر: ۳۴۸۵۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

یک خیر ناشناس، با یک میلیارد تومان، ۳۲ نفر را آزاد کرد

هنوز جزئیاتی از نام و نشان یک خیر تهرانی به نام «خیر اربعین» منتشر نشده اما وی برای دومین بار با واریز یک میلیارد تومان، زمینه آزادی ۳۲ زندانی را فراهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آذر ماه سال جاری بود که محسن نصیری رئیس انجمن حمایت از زندانیان با اشاره به اقدام خداپسندانه یک خبر ناشناس در ایام اربعین حسینی(ع) گفت: این خیر تهرانی با واسطه یکی از فرزندان شهدای بزرگ دوران دفاع مقدس مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به انجمن حمایت زندانیان مرکز واریز کرد تا زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم شود. این خیر درخواست کرده بود با این پول زندانیان زن دارای فرزند که به دلیل بدهی مالی در زندان هستند آزاد شوند که ۲۱ زندانی زن امروز آزاد شده و به جمع خانواده پیوستند.

به گزارش مهر، حالا این خیر ناشناس که به نام خیر اربعین معروف شده با واریز یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان ۱۰ زندانی را به مناسبت مبعث رسول (ص) و ۲۲ زندانی را در ایام دهه فجر آزاد کرده است. گفته می شود این بار اولویت آزادی با کودکان زیر ۱۸ سال در کانون اصلاح و تربیت تهران است.

نصیری نمی داند این خیر کیست و تنها فردی که اطلاع دارد همان فرزند شهید شاخص است. اصرارها و تلاش ها برای مصاحبه با این خیر اربعین و گمنام بی ثمر مانده اما وی همچنان آزادی زندانیان را در دستور کار خود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین